- Ein gong skal "Christina E" erstattast, seier reiar Rita Sævik.
Førebels er den nye snurparen på utviklingstadiet, og det er framleis mykje utviklingsarbeid att før det som Rita Sævik kallar "framtidas snurpar" eventuelt er klar til bygging.
Ho vil ikkje seie noko om og eventuelt når det blir avgjort om reiarlaget skal bygget nytt, men viste i dag fram skissen til en ny fiskebåt på konferansen "Framtidas fiskebåt" under Blue Fish-messa i Ålesund.
Designarbeidet er gjort av Salt Ship Design på Stord, som også teikna "Christina E".
I tillegg til å bygge "Christina E" som et flerbruksskip har Ervik & Sævik undreveis også investerte ut ny teknologi til handtering av fisken ombord, og i ekstra kvote til reiarlaget.
Førebels er den nye snurparen på utviklingstadiet, og det er framleis mykje utviklingsarbeid att før det som Rita Sævik kallar "framtidas snurpar" eventuelt er klar til bygging.
Ho vil ikkje seie noko om og eventuelt når det blir avgjort om reiarlaget skal bygget nytt, men viste i dag fram skissen til en ny fiskebåt på konferansen "Framtidas fiskebåt" under Blue Fish-messa i Ålesund.
Designarbeidet er gjort av Salt Ship Design på Stord, som også teikna "Christina E".
Kombinasjonsfarty
Dagens "Christina E " er bygd som eit kombinasjonsfarty som både tek oppdrag for oljebransjen, blir utleigde til havforskingoppdrag og driv fiske. Det gir ein langt høgare utnyttingsgrad enn tradisjonelle farty. I år er det snakk om rundt 150 dagar som offshoreskip, 18 som forskingsfarty og 130-140 til fiske, anslår Sævik.I tillegg til å bygge "Christina E" som et flerbruksskip har Ervik & Sævik undreveis også investerte ut ny teknologi til handtering av fisken ombord, og i ekstra kvote til reiarlaget.
Publisert: 29.08.2017 15:02
Sist oppdatert: 10.02.2021 14:13