IKKJE HYDROGENANLEGG: Det blir ikkje installert hydrogenanlegg om bord på MS Skulebas, slik planen har vore i lengre tid. Det likar Knut Flakk (innfelt) dårleg. Foto: Sør-Norges Fiskarlag/Marius Rosbach
Nytt
Sa nei til hydrogen på skulefartøy
– Eit veldig uheldig vedtak, meiner Knut Flakk. No blir det leveringsklare anlegget forsøkt selt.
Det ser ut som om det er et problem med tilkoblingen til nettsiden. Vennligst sjekk din internettforbindelse og prøv igjen om litt. Innholdet kan være utdatert.