Havyard Kleven og Ulstein kjempar om Ship of the Year
BRØNNBÅT: Ronja Storm vert verdas største brønnbåt. Her er skroget til Sølvtrans-båten ferdig ved Cemre-verftet i Tyrkia og klar for sleping til Havyard-verftet i Leirvik. Slepet nærmar seg no Hellas.
Nytt

Havyard, Kleven og Ulstein kjempar om Ship of the Year

I år står valet mellom skipa Roald Amundsen, Color Hybrid og Ronja Storm. 

25.01.2019
4. juni skal kåre Ship of the Year.
Kåringa skjer under opninga av Nor-Shipping på Lillestrøm, og er alltid møtt med stor spenning, gjerne med kongeleg bistand.
I fjor gjekk prisen til Brødrene Aa-bygde Future of the Fjords.
I år står det mellom tre skip som har tett tilknytning til Nordvestlandet.

Color Hybrid

Kandidat nummer 1 er Ulstein Verft-bygde Color Hybrid, verdas største plug-in hybridferje med plass til 2.000 passasjerar og 430-500 bilar.
Den 160 meter lange ferja er no under utrustning ved Ulstein Verft, og skal kunne gå 30 minutt på batteri til og frå Sandefjord på ruta Sandefjord-Strømstad.

Roald Amundsen

Kandidat nummer 2 er Kleven Verft-bygde Roald Amundsen.
Design er det Rolls-Royce som har stått bak.
Kleven Verft er no i sluttfasen på utrustninga på det 140 meter lange ekespedisconscruiseskipet som er fullspekka med nyvinningar og miljøvenlege løysingar.

Ronja Storm

Kandidat nummer 3 er Ålesund-selskapet Sølvtrans sin nye brønnbåt Ronja Storm, som med sine 116 meter vert verdas største brønnbåt.
Båten er designa av Havyard og skroget er no under slep frå Cemre-verftet i Tyrkia, og nærmar seg no Hellas.
Primæroppgåva til Ronja Storm er ferskvassbehandling av laks for Huon Aquaculture i Tasmania. Der er dei plaga med ei amøbe som set seg på gjellane, og fisken må badast i ferskvatn fleire gongar gjennom livsløpet sitt. Kapasiteten til båten er så stor at dei kan ta om bord ei heil merd, 800-900 tonn.
Det er no ope for å kunne røyste på kandidatane, men den endeleg avgjersla vert fatta av ein jury.

Publisert: 25.01.2019 05:58

Sist oppdatert: 10.02.2021 14:30