Alexander Dyb
Er ny analysemarkedsfører i Sorentio.
Ålesund-selskapet Sorentio opplyser at stadig flere bedrifter får øynene opp for digital markedsføring og ønsker å bli mer synlig på nett. Dette merker Sorentio godt, og gjør at selskapet trenger flere dyktige ansatte til å ta unna den økende arbeidsmengden.
Derfor har bedriften nok en gang utvidet teamet. Alexander Dyb startet i januar og skal jobbe med analyse og optimalisering av markedsføring for kundene våre.
Han er utdannet fra Handelshøyskolen BI innen økonomi, administrasjon og markedsføringsledelse. Han kommer fra en stilling som key account manager og markedssjef i Bragd Digital, og har tidligere blant annet jobbet med forsikring og regnskap.
Sorentio jobber med digital markedsføring med fokus på blant annet annonsering, søkemotoroptimalisering, innholdsproduksjon og utvikling av nettsider.
Publisert: 06.01.2022 08:58
Sist oppdatert: 06.01.2022 09:01