Nytt
ABB-kontrakt på elferje i Sør-Korea
Det asiatiske landet skal skifte ut 140 fartøy og Ulsteinvik-avdelinga er med på startskotet.
Marius Rosbach
29.01.2021
ABB har fått i hamn ei kontrakt på levering av ei komplett kraft- og framdriftsløysning for ei heilelektrisk passasjerferje med verftet Haemin Heavy Industries.
Fartøyet skal nyttast av hamnevesenet i byen Busan, og blir den første utsleppsfrie innanlandsferje i Sør-Korea, ifølgje ei pressemelding.
Den nye ferja representerer første steg på vegen til å skifte ut 140 statseigde fossildrivne fartøy innan 2030, med fartøy som har lågare utslepp. Verdien på kontrakten blir ikkje opplyst.
Mellom anna er ein viktig del av leveransen er kraftdistribusjonssystemet «Onboard DC Grid», utvikla av tilsette i Norge.
Ulsteinvik-avdelinga med kring 70 tilsette, jobbar i hovudsak med kraft- framdrifts- og automatiseringsløysingar.
Om bord blir det plass til 110 passasjerar som blir frakta med ei snittfart på 13 knop. Haemin-verftet har spesialisert seg på lette skip med låge utslepp, og ABB har også signert ein avtale med verftet om å samarbeide om fleire prosjekt i framtida.
ABB har kapra fleire oppdrag med nye elektriske fartøy i det siste. Ifølgje Maritime Battery Forum er over 130 batteridrivne ferjer i drift, og fleire enn 90 fartøy er i bestilling.
Fartøyet skal nyttast av hamnevesenet i byen Busan, og blir den første utsleppsfrie innanlandsferje i Sør-Korea, ifølgje ei pressemelding.
Den nye ferja representerer første steg på vegen til å skifte ut 140 statseigde fossildrivne fartøy innan 2030, med fartøy som har lågare utslepp. Verdien på kontrakten blir ikkje opplyst.
ABB Norge sentrale i arbeidet
ABB er den første systemintegratoren som er valt til dette initiativet, og konsernet sine avdelingar i Ulsteinvik og Fornebu er sentrale i arbeidet, opplyser informasjonssjef Even Fladberg i ABB til NETT NO.Mellom anna er ein viktig del av leveransen er kraftdistribusjonssystemet «Onboard DC Grid», utvikla av tilsette i Norge.
Ulsteinvik-avdelinga med kring 70 tilsette, jobbar i hovudsak med kraft- framdrifts- og automatiseringsløysingar.
Skal samarbeide om fleire prosjekt
Den 40 meter lange ferja som skal leverast i 2022, vil få to batteripakkar på 1068 kilowattimar om bord. Det gir kraft nok til å segle opptil fire rundturar på om lag ein time, før lading.Om bord blir det plass til 110 passasjerar som blir frakta med ei snittfart på 13 knop. Haemin-verftet har spesialisert seg på lette skip med låge utslepp, og ABB har også signert ein avtale med verftet om å samarbeide om fleire prosjekt i framtida.
ABB har kapra fleire oppdrag med nye elektriske fartøy i det siste. Ifølgje Maritime Battery Forum er over 130 batteridrivne ferjer i drift, og fleire enn 90 fartøy er i bestilling.
Publisert: 29.01.2021 09:22
Sist oppdatert: 10.02.2021 15:13