Totalt annonsesal på papir for Polaris Media Nordvest i tredje kvartal var på 42,4 millionar kroner, ned frå 47,5 millionar kroner i same kvartal i fjor.
Hittil i år har Polaris-avisene i nordvest seld papirannonser for 138,5 millionar kroner, mot 162,2 millionar på same tid i fjor.
Men tapet på papir vert no kompensert med auka sal av digitale annonser. Her selde avisene i nordvest digitale annonser for 35,3 millionar kroner i tredje kvartal, opp frå 28,9 millionar i same kvartal i fjor.
På årsbasis er det digitale annonsesalet på 107,8 millionar kroner, opp frå 93,2 millionar i same periode i fjor.
Dette går fram av for Polaris Media.
Totalt selde avisene abonnement for 75,7 millionar kroner i tredje kvartal, opp frå 71,3 millionar i tredje kvartal i fjor.
Laussalet går derimot nedover, og enda i kvartalet på 5,8 millionar kroner.
For heile Polaris Media vart driftsinntektene redusert med fire prosent i kvartalet, frå 681 millionar kroner i fjor til 657 millionar i år.
Abonnementsinntektene auka med 3 prosent i tredje kvartal til 285 millionar kroner.
Konsernet har samla 411 671 abonnentar, herav 148 059 digitale abonnentar.
Polaris Media ASA og Agderposten Medier AS inngikk i tredje kvartal ein intensjonsavtale om å etablere og utvikle eit nytt regionalt mediehuskonsern på Sørlandet med virkning fra 1.januar 2020. Konsernet vert etablert med utgangspunkt i Agderposten Medier AS sin mediedivisjon (inkl. trykk og distribusjon) og Schibsted ASA sine mediehus og distribusjon i Vest-Agder.
Det nye selskapet vil heite Polaris Media Agder AS, og vil bli den nest største regionen til Polaris Media i Norge. Polaris Media vil eige 51% i det nye selskapet.
Hittil i år har Polaris-avisene i nordvest seld papirannonser for 138,5 millionar kroner, mot 162,2 millionar på same tid i fjor.
Men tapet på papir vert no kompensert med auka sal av digitale annonser. Her selde avisene i nordvest digitale annonser for 35,3 millionar kroner i tredje kvartal, opp frå 28,9 millionar i same kvartal i fjor.
På årsbasis er det digitale annonsesalet på 107,8 millionar kroner, opp frå 93,2 millionar i same periode i fjor.
Dette går fram av for Polaris Media.
Betre abonnementssal
Polaris Media Nordvest består av mediehusa Sunnmørsposten og Romsdals Budstikke, med ei rekkje lokalalaviser.Totalt selde avisene abonnement for 75,7 millionar kroner i tredje kvartal, opp frå 71,3 millionar i tredje kvartal i fjor.
Laussalet går derimot nedover, og enda i kvartalet på 5,8 millionar kroner.
For heile Polaris Media vart driftsinntektene redusert med fire prosent i kvartalet, frå 681 millionar kroner i fjor til 657 millionar i år.
Abonnementsinntektene auka med 3 prosent i tredje kvartal til 285 millionar kroner.
Konsernet har samla 411 671 abonnentar, herav 148 059 digitale abonnentar.
Svenske utfordringar
Konsernet har volumvekst i Norge, mens satsingane på Stampen Media i Sverige er påvirka negativt av omorganiseringsprosjekt innan distribusjon og ein utfordrande annonsemarknad.Polaris Media ASA og Agderposten Medier AS inngikk i tredje kvartal ein intensjonsavtale om å etablere og utvikle eit nytt regionalt mediehuskonsern på Sørlandet med virkning fra 1.januar 2020. Konsernet vert etablert med utgangspunkt i Agderposten Medier AS sin mediedivisjon (inkl. trykk og distribusjon) og Schibsted ASA sine mediehus og distribusjon i Vest-Agder.
Det nye selskapet vil heite Polaris Media Agder AS, og vil bli den nest største regionen til Polaris Media i Norge. Polaris Media vil eige 51% i det nye selskapet.
Publisert: 27.08.2020 08:30
Sist oppdatert: 10.02.2021 14:43