Kongsberg Maritime er det største forretningsområdet til Kongsberg Gruppen, og omfattar mellom anna den tidlegare marinedivisjonen til Rolls Royce - med tyngdpunkt på Sunnmøre. Kongsberg Gruppen overtok marinedivisjonen til Rolls-Royce 1. april i fjor.
Samanlikna med 1. kvart 2019 (medrekna Rolls-Royce-tala) auka ordreinngangen til Kongsberg Maritime med 20 prosent i 1. kvartal i år, til 4,8 milliardar kroner.
Den største einskildkontrakten i kvartalet er på 300 millionar kroner, ein avtale med det portugiske cruiseskipsreiarlaget Mystic Cruises. Reiarlaget skal har tre ekspedisjonscruiseskip, med utstyr frå Kongsberg Gruppens bedrifter på Sunnmøre.
Selskapet ventar av verknaden av koronaepideminen og den økonomiske mnedturen med den, vil slå sterkare inn framover: Oljeprisfallet reduserer aktiviteten i olje- og gassmarknaden, og cruisemarknaden er "sterk berørt". Begge marknadane er viktig for aktiviteten til Kongsberg Martime.
Administrerande direktør Egil Haugsdal i Kongsberg Maritime anslår at selskapet greier å utføre omlag 90 prosent av oppdraga i ettermarknaden, trass internasjonale reiserestriksjonane for å begrense koronasmitte. Selskapet sitt internasjonale nett av servicestasjonar gjer at selskapet likevel kan utføre mange oppdrag. I tillegg brukar selskapet fjernovervaking og fjernstyring i samarbeid med folk ombord. Haugsdal trur dei nye måtane å jobbe på også vil endre måten selskapet arbeider etter koronaepidemien.
Haugsdal legg ikkje skjul på at kornaepidemien vil slå negativt ut, og at selskapet operer i uvisse om utviklinga. Samstundes er han godt nøgd med resultatet og veksten i ordreinngangen i 1. kvartal og peikar på at Kongsberg har ein solid kapitalbase.
- Vi har ein soliditet som gjer at vi kan vere offensive, seier han.
Samanlikna med 1. kvart 2019 (medrekna Rolls-Royce-tala) auka ordreinngangen til Kongsberg Maritime med 20 prosent i 1. kvartal i år, til 4,8 milliardar kroner.
Den største einskildkontrakten i kvartalet er på 300 millionar kroner, ein avtale med det portugiske cruiseskipsreiarlaget Mystic Cruises. Reiarlaget skal har tre ekspedisjonscruiseskip, med utstyr frå Kongsberg Gruppens bedrifter på Sunnmøre.
Ventar korona-effekt
I 1. kvartal er Kongsberg Martime-resultatet lite påverka av den verdsomfattane koronaepidemien, ifølgje kvartalrapporten for 1. kvartal.Selskapet ventar av verknaden av koronaepideminen og den økonomiske mnedturen med den, vil slå sterkare inn framover: Oljeprisfallet reduserer aktiviteten i olje- og gassmarknaden, og cruisemarknaden er "sterk berørt". Begge marknadane er viktig for aktiviteten til Kongsberg Martime.
Held oppe kapasiteten
Ettermarknaden - inspeksjonar, vedlikehald, utbetringer og reparasjoner - utgjer nesten 40 prosent av driftsinntektene for Kongsberg Maritime.Administrerande direktør Egil Haugsdal i Kongsberg Maritime anslår at selskapet greier å utføre omlag 90 prosent av oppdraga i ettermarknaden, trass internasjonale reiserestriksjonane for å begrense koronasmitte. Selskapet sitt internasjonale nett av servicestasjonar gjer at selskapet likevel kan utføre mange oppdrag. I tillegg brukar selskapet fjernovervaking og fjernstyring i samarbeid med folk ombord. Haugsdal trur dei nye måtane å jobbe på også vil endre måten selskapet arbeider etter koronaepidemien.
Haugsdal legg ikkje skjul på at kornaepidemien vil slå negativt ut, og at selskapet operer i uvisse om utviklinga. Samstundes er han godt nøgd med resultatet og veksten i ordreinngangen i 1. kvartal og peikar på at Kongsberg har ein solid kapitalbase.
- Vi har ein soliditet som gjer at vi kan vere offensive, seier han.
Publisert: 08.05.2020 09:24
Sist oppdatert: 10.02.2021 14:57