Dette er beste kundesenteret i energibransjen
HEIDER: Ny førstepris til Tussa sitt kundesenter.
Nytt

Dette er beste kundesenteret i energibransjen

Tussa sitt kundesenter er kåra til best i test innanfor kategorien energi. 

26.04.2019
Førsteprisen vart delt ut under Call Center-dagane i Oslo 25. april.
- Konkurransen om å bli best er knallhard. At vi plasserer oss på toppen av lista blant alle dei store kraftleverandørane i Noreg, viser at vi lukkast i satsinga vår på kundeservice, og det inspirerer oss til å bli enda betre.
Det er svært viktig for oss å ha fornøgde kundar, seier Per-Are Sørheim, adm. direktør i Tussa-24, i ei pressemelding.

143 selskap deltok

Tussa viser til at Call Center-dagane er Nord-Europas største konferanse innanfor kundeservice.
Kundeserviceprisen kårar årets beste på kundeservice i 18 ulike kategoriar. I år var heile 143 selskap med i vurderinga innanfor dei ulike kategoriane.
Det er ikkje fyrste gongen Tussa stikk av med den gjeve prisen. Også i 2017 gjekk Tussa til topps i kåringa av beste kundesenter i energibransjen.

Publisert: 26.04.2019 14:25

Sist oppdatert: 10.02.2021 14:34