Førsteprisen vart delt ut under Call Center-dagane i Oslo 25. april.
- Konkurransen om å bli best er knallhard. At vi plasserer oss på toppen av lista blant alle dei store kraftleverandørane i Noreg, viser at vi lukkast i satsinga vår på kundeservice, og det inspirerer oss til å bli enda betre.
Det er svært viktig for oss å ha fornøgde kundar, seier Per-Are Sørheim, adm. direktør i Tussa-24, i ei pressemelding.
Kundeserviceprisen kårar årets beste på kundeservice i 18 ulike kategoriar. I år var heile 143 selskap med i vurderinga innanfor dei ulike kategoriane.
Det er ikkje fyrste gongen Tussa stikk av med den gjeve prisen. Også i 2017 gjekk Tussa til topps i kåringa av beste kundesenter i energibransjen.
- Konkurransen om å bli best er knallhard. At vi plasserer oss på toppen av lista blant alle dei store kraftleverandørane i Noreg, viser at vi lukkast i satsinga vår på kundeservice, og det inspirerer oss til å bli enda betre.
Det er svært viktig for oss å ha fornøgde kundar, seier Per-Are Sørheim, adm. direktør i Tussa-24, i ei pressemelding.
143 selskap deltok
Tussa viser til at Call Center-dagane er Nord-Europas største konferanse innanfor kundeservice.Kundeserviceprisen kårar årets beste på kundeservice i 18 ulike kategoriar. I år var heile 143 selskap med i vurderinga innanfor dei ulike kategoriane.
Det er ikkje fyrste gongen Tussa stikk av med den gjeve prisen. Også i 2017 gjekk Tussa til topps i kåringa av beste kundesenter i energibransjen.
Publisert: 26.04.2019 14:25
Sist oppdatert: 10.02.2021 14:34