I mai fekk aksjonærane i Kongsberg Gruppen, med staten i spissen, utbetalt 2,50 kroner per aksje i ordinært utbytte etter 2019. Det tilsvarar 450 millionar kroner.
No har selskapet vurdert utytte på nytt og bestemt seg for å betale ut eit tilleggsutbytte på 10 kroner per aksje.
Det tilsvarer 1, 8 milliardar kroner pengane skal kome på kontor i november. I tillegg skal selskapet kjøpe eigne aksjar for 200 millionar kroner,
Planen var å betale ut tilleggsutbyttet på 1,8 milliardar kroner i vår, men uvissa som den verdsomspennande koronaepidemien skapte gjorde at utbetalinga vart utsett på ubestemt tid.
"Integrasjonen av oppkjøpte selskaper ligger foran plan og bidrar også positivt til den solide resultatutviklingen.", heiter det i børsmeldinga.
Målet er ein samanslåingsgevinst på 500 millionar kroner årleg frå og med 2021. Ved utløpet av 3. kvartal har selskapet gjennomført tiltak som tilsvarar 445 millionar kroner i årlege samanslåingsgevinst.
Verksemdene på Nordvestlandet er samla i datterselskapet Kongsberg Maritime CM. Også der og i resten av den tidlegare marinedivisjonen til Roll-Royce har det gått rette vegen, i følgje kvartalsrapporten.
"Siden overtakelsen har vi levert positive og forbedrede resultater på den oppkjøpte virksomheten, som følge av kostnadssynergier og mersalg fra den utvidede porteføljen», seier konsernsjef Geir Håøy i Kongsberg Gruppen i børsmeldinga.
Kongsberg Maritime CM skal bli historie som eige selskap og verksemdene på Nordvestlandet blir ein del av den samla maritime verksemda til Kongsberg Gruppen. 2019-reknskapen til Kongsberg Maritime CM er truleg den siste. Den viste 4,4 milliardar kroner i driftsinntekter og 1,2 milliardar kroner i minus.
Det er i dette verksemdsområdet bedriftene på Nordvestlandet ligg.
Ordreinngangen til Kongsberg Maritime var på 3,4 milliardar kroner i 3. kvartal 2020, mot 3,3 milliardar i 3. kvartal 2019. Ordrereserven har krympa frå 12,4 til 11,8 miliardar kroner i same periode.
På det meste, etter at koronaepidemien kom, hadde Kongsberg Maritime omlag 700 permitterte. I dag er det cirak 60 som er permitterte.
No har selskapet vurdert utytte på nytt og bestemt seg for å betale ut eit tilleggsutbytte på 10 kroner per aksje.
Det tilsvarer 1, 8 milliardar kroner pengane skal kome på kontor i november. I tillegg skal selskapet kjøpe eigne aksjar for 200 millionar kroner,
Planen var å betale ut tilleggsutbyttet på 1,8 milliardar kroner i vår, men uvissa som den verdsomspennande koronaepidemien skapte gjorde at utbetalinga vart utsett på ubestemt tid.
Kjappare samanslåingsgevinst
Kongsberg Gruppen overtok marinedivisjonen til Rolls-Royce 1. april 2019, som mellom anna omfatta verksemder på Longva, Brattvåg, Ålesund, Hjørungavåg og i Ulsteinvik. Etter overtakinga starta detaljplanlegginga for å samordne dei to verksemdene. Der ligg Kongsberg Gruppen føre skjema, i følgje børsmeldinga om resultatet før 3. kvartal 2020."Integrasjonen av oppkjøpte selskaper ligger foran plan og bidrar også positivt til den solide resultatutviklingen.", heiter det i børsmeldinga.
Målet er ein samanslåingsgevinst på 500 millionar kroner årleg frå og med 2021. Ved utløpet av 3. kvartal har selskapet gjennomført tiltak som tilsvarar 445 millionar kroner i årlege samanslåingsgevinst.
Verksemdene på Nordvestlandet er samla i datterselskapet Kongsberg Maritime CM. Også der og i resten av den tidlegare marinedivisjonen til Roll-Royce har det gått rette vegen, i følgje kvartalsrapporten.
"Siden overtakelsen har vi levert positive og forbedrede resultater på den oppkjøpte virksomheten, som følge av kostnadssynergier og mersalg fra den utvidede porteføljen», seier konsernsjef Geir Håøy i Kongsberg Gruppen i børsmeldinga.
Kongsberg Maritime CM skal bli historie som eige selskap og verksemdene på Nordvestlandet blir ein del av den samla maritime verksemda til Kongsberg Gruppen. 2019-reknskapen til Kongsberg Maritime CM er truleg den siste. Den viste 4,4 milliardar kroner i driftsinntekter og 1,2 milliardar kroner i minus.
Ordrereserven krympar
Kongsberg Maritime er det største verksemdsområdet til Kongsberg Gruppen, med 12 milliardar kroner i driftsinntekter i årets ni første månadar. (sjå tabell til høgre på sida - nederst på sida om du les på mobil).Det er i dette verksemdsområdet bedriftene på Nordvestlandet ligg.
Ordreinngangen til Kongsberg Maritime var på 3,4 milliardar kroner i 3. kvartal 2020, mot 3,3 milliardar i 3. kvartal 2019. Ordrereserven har krympa frå 12,4 til 11,8 miliardar kroner i same periode.
På det meste, etter at koronaepidemien kom, hadde Kongsberg Maritime omlag 700 permitterte. I dag er det cirak 60 som er permitterte.
Siden overtakelsen har vi levert positive og forbedrede resultater på den oppkjøpte virksomheten
Publisert: 09.11.2020 12:05
Sist oppdatert: 10.02.2021 15:04