2019 blei eit rekordår på dei fleste vis for Geiranger Turbuss. Omsetninga og lønnsemda har ikkje vore høgare sidan bussdrifta blei skilt ut som eige selskap.
Bedrifta har lagt bak seg og dagleg leiar Torbjørn Arntsen fortel at dei venta seg eit nytt rekordår i 2020. Men det var før koronapandemien kom med full brems for turbussverksemda.
– Nå veit vi eigentleg ingenting om korleis sesongen blir. Men vi må berre forsøke å vere positive og sjå framover. Vi kan ikkje gi opp heller, fortel Arntsen til NETT NO.
Til vanleg pleier sesongen i turistbygda vere i full gong kring no, men per i dag er alle cruiseskip kansellert ut juli månad. For busselskapet som har 80-90 prosent av omsetninga frå mai til september, råkar det hardt.
Med 49.451 kroner støtte, er turbusselskapet av kva bedrifter her til lands har fått i utbetaling via kompensasjonsordninga. Men det veger på langt nær opp for tapa.
– Nei, nei, nei, seier Arntsen til det – men er rask til å legge til at dei har håp om å få meir framover.
Før helga varsla i utrekninga som vil som vil vere ein fordel for sesongbedrifter som Geiranger Turbusselskap.
Arntsen fortel at dei også vurderer å ta lån via den statlege ordninga som er lagt fram, men at det ikkje er nokon ønskesituasjon.
Dei har ikkje lukkast med å skaffe bussane andre oppdrag, til dømes med skulekøyring.
Utanom sesongen nyttar dei bussane til utanlandsturar og til hausten planlegg dei mellom anna ein tur til Almuecar i Spania.
– Akkurat no er alt dødt. Vi har også turar med Color Line sine ferjer, men der er det også uvisse. Men vi forsøker å legge planar framover og om vi er heldige, blir det litt cruisebesøk og køyring i august og september, fortel han.
Til saman har dei åtte bussar, fire minibussar og fem drosjer. Drosjeverksemda er drifta i eit enkeltpersonføretak, som også er råka av koronakrisa.
– No har det berre vore pasientkøyring ei periode, seier Arntsen.
Bedrifta har lagt bak seg og dagleg leiar Torbjørn Arntsen fortel at dei venta seg eit nytt rekordår i 2020. Men det var før koronapandemien kom med full brems for turbussverksemda.
– Nå veit vi eigentleg ingenting om korleis sesongen blir. Men vi må berre forsøke å vere positive og sjå framover. Vi kan ikkje gi opp heller, fortel Arntsen til NETT NO.
Til vanleg pleier sesongen i turistbygda vere i full gong kring no, men per i dag er alle cruiseskip kansellert ut juli månad. For busselskapet som har 80-90 prosent av omsetninga frå mai til september, råkar det hardt.
Håpar på meir støtte
Geiranger Turbuss er mellom nær 1000 firma i Møre og Romsdal som so langt har fått sokalla kontantstøtte frå styresmaktene.Med 49.451 kroner støtte, er turbusselskapet av kva bedrifter her til lands har fått i utbetaling via kompensasjonsordninga. Men det veger på langt nær opp for tapa.
– Nei, nei, nei, seier Arntsen til det – men er rask til å legge til at dei har håp om å få meir framover.
Før helga varsla i utrekninga som vil som vil vere ein fordel for sesongbedrifter som Geiranger Turbusselskap.
Arntsen fortel at dei også vurderer å ta lån via den statlege ordninga som er lagt fram, men at det ikkje er nokon ønskesituasjon.
Les også:
Har kutta kostnadane
Førebels forsøker dei spare på alle stader dei kan. Dei tilsette er permitterte og sjåførar dei hadde tenkt til å leige inn, må vente på arbeid. Fleire av køyretøya er også avskilta for å spare på utgiftene.Dei har ikkje lukkast med å skaffe bussane andre oppdrag, til dømes med skulekøyring.
Utanom sesongen nyttar dei bussane til utanlandsturar og til hausten planlegg dei mellom anna ein tur til Almuecar i Spania.
– Akkurat no er alt dødt. Vi har også turar med Color Line sine ferjer, men der er det også uvisse. Men vi forsøker å legge planar framover og om vi er heldige, blir det litt cruisebesøk og køyring i august og september, fortel han.
Til saman har dei åtte bussar, fire minibussar og fem drosjer. Drosjeverksemda er drifta i eit enkeltpersonføretak, som også er råka av koronakrisa.
– No har det berre vore pasientkøyring ei periode, seier Arntsen.
Les også:
Grov:
Fjordbuda Nordvest:
Publisert: 18.05.2020 17:12
Sist oppdatert: 10.02.2021 14:57