Kraakebolle sal i august
TESTAR MARKNADEN: I august vil Brian Takeda, direktør for innovasjon og strategi i Sigurd Teiges investeringselskap Kaston, få ein peikepinn om kva den japanske marknaden vil gi for kråkebollane som er dretta opp med norsk tekonologi.
Nytt

Kråkebolle-sal i august

Sigrud Teige sine kråkebollar skal ut i butikkane i Japan i august.

18.05.2015
Kråkebollane har passert den første prøven, ein smakstest som vart halden i Japan i slutten av april.

Utfallet av smakstesten blei at selskapet har bestemt seg for å fange kråkebollane i slutten av mai, fôre dei opp og sende dei ut på marknaden i byrjinga av august.

Teste marknaden

Kråkebollane skal selgast gjennom vanlege salskanalar for å teste ut kva pris det er råd å oppnå i marknaden, i følgje Brian Takeda i Kaston, fiskebåtreiar og investor Sigurd Teige sitt investeringsselskap.
Kaston skal ikke drive kråkebolleoppdrett i eigen regi, men satsar på å lisensiere teknologien.

Betre enn vill

Japan er verdas største marknad for kråkebollar. Det er rogna som er ettertrakta, og testar som er gjort med Kastons metode viser at det er råd å fôre opp kråkbollane slik at matinnhaldet blir større enn på ein vill kråkebolle, i følgje Takeda.
Ein kråkebolle som går tom for mat kan gå i dvale i lang tid, og det er desse kråkebollane Kaston satsar på kan hentast opp av dykkarar, fôrast opp i norskutvikla oppdrettskasse og med norskutvikla fôr og gjerast om til eit kommersielt produkt.

Publisert: 18.05.2015 10:15

Sist oppdatert: 10.02.2021 13:44