Nytt
Kystvakt-oppdrag i boks
Vard skal bygge for over fem milliardar kroner.
25.06.2018
Dei tre kystvaktskipa skal utrustast hos Vard Langsten, skroga skal byggast på Vardverftet Tulcea i Romania.
Heile prosjektet er kostnadsrekna til 6,8 milliardar kroner. For Vard utgjer det oppdrag for "over fem milliardar kroner" i følgje børsmeldinga.
Vard ba tidlegare i dag om pause i handelen med Vard-aksjar i påvente av ei kunngjering. Den kunngjeringa var altså at kystvakt-oppdraget var sikra.
Veftskonsernet har og ein intensjonsavtale med cruise-reiarlaget Viking ein intensjonsavtale om å byggje to cruiseskip for til saman 4,5 milliardar kroner. Målet er å signere ein bindande avtale til sommaren.
Tidlegare i år har Vard offentleggjort to cruiseskipskontraktar med reiarlaget Ponant, ei ferje med Boreal og ein mindre fiskebåt med Hans Remøy. Til saman utgjer dette oppdrag for cirka 2,1 milliardar kroner.
I tillegg til kystvaktoppdraget har Vard frå starten av april og fram til i dag offentleggjort avtalar om , eintil cirka 400 millionar kroner og ein .
I første omgang vart seks verft plukka ut, deretter vart det snevra inn til tre, før Vard til slutt sto att som kandidat. Det blei kjent då regjeringa i fjor haust la fram forslaget til statsbudsjettet for 2018.
Etterpå at regjeringa og Vard forhandla vidare om ein endleg avtale.
I april bar regjeringa løyve 6,8 milliardar kroner til bygging og utrusting av skipa, og fekk tommelen opp.
No er forhandlingane i mål og Vard skal bygge kystvaktskipa hos Vard Langsten i Tomrefjord. Det første skipet skal leverast i første kvartal 2022, det tredje i første kvartal 2024.
Kleven og Westcon var dei to andre verfta i finalerunden.
Skipa er teikna av LMG Marin og Vard i fellesskap. Dei blir 136 meter lange og 22 meter breie.
Heile prosjektet er kostnadsrekna til 6,8 milliardar kroner. For Vard utgjer det oppdrag for "over fem milliardar kroner" i følgje børsmeldinga.
Vard ba tidlegare i dag om pause i handelen med Vard-aksjar i påvente av ei kunngjering. Den kunngjeringa var altså at kystvakt-oppdraget var sikra.
Milliardoppdrag
Med kystvaktoppdraget i boks har Vard tatt eit langt steg i retning å sikre seg ei solid ordrebok.Veftskonsernet har og ein intensjonsavtale med cruise-reiarlaget Viking ein intensjonsavtale om å byggje to cruiseskip for til saman 4,5 milliardar kroner. Målet er å signere ein bindande avtale til sommaren.
Tidlegare i år har Vard offentleggjort to cruiseskipskontraktar med reiarlaget Ponant, ei ferje med Boreal og ein mindre fiskebåt med Hans Remøy. Til saman utgjer dette oppdrag for cirka 2,1 milliardar kroner.
I tillegg til kystvaktoppdraget har Vard frå starten av april og fram til i dag offentleggjort avtalar om , eintil cirka 400 millionar kroner og ein .
Berre norsk
Regjeringa definerte bygging av kystvaktskip som å vere eit spørsmål som gir rom for å bygge hos norske verft av nasjonale sikringsomsyn.I første omgang vart seks verft plukka ut, deretter vart det snevra inn til tre, før Vard til slutt sto att som kandidat. Det blei kjent då regjeringa i fjor haust la fram forslaget til statsbudsjettet for 2018.
Etterpå at regjeringa og Vard forhandla vidare om ein endleg avtale.
I april bar regjeringa løyve 6,8 milliardar kroner til bygging og utrusting av skipa, og fekk tommelen opp.
No er forhandlingane i mål og Vard skal bygge kystvaktskipa hos Vard Langsten i Tomrefjord. Det første skipet skal leverast i første kvartal 2022, det tredje i første kvartal 2024.
Kleven og Westcon var dei to andre verfta i finalerunden.
Skipa er teikna av LMG Marin og Vard i fellesskap. Dei blir 136 meter lange og 22 meter breie.
Publisert: 25.06.2018 09:37
Sist oppdatert: 10.02.2021 14:23