MANGLER FÆRRE: Bedrifter og offentlige arbeidsgivere i Møre og Romsdal mangler fortsatt folk, men mangelen har krympet siden toppen i 2022 forteller rapport som regiondirektør Stein Veland i Nav Møre og Romsdal legger frem i dag. Foto: Ogne Øyehaug
Nytt
Mangler nesten 1800 personer til ledige jobber
Arbeidsgivere i Møre og Romsdal har blitt mer forsiktige med å ansette, men mangler fortsatt folk til å fylle jobbene.
Det ser ut som om det er et problem med tilkoblingen til nettsiden. Vennligst sjekk din internettforbindelse og prøv igjen om litt. Innholdet kan være utdatert.