ABB Marine & Ports har sikra seg kontrakt for levering av kraft- og styreteknologi til to nye skytteltankarar til Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering.
ABB organiserer oppdraget som eit samarbeid mellom avdelingane i Ulsteinvik og Fornebu utanfor Oslo.
– Det er utruleg viktige kontraktar for å sikre arbeidsplassane, fortel han til NETT NO.
Trass koronanedgang i aktiviteten, også i Ulsteinvik, fortel han at det ikkje har vore nødvendig å redusere arbeidsstokken. Seinast i sommar fekk NETT NO opplyst at dei er kring 70 tilsette på avdelinga.
– Marknaden er knalltøff, og det er lite kontraktar som blir tildelt for tida, seier han.
– Generelt merkar vi også at når det gjeld løysingar som kan bidra til det grøne skiftet, så er det mange om beinet og sterk konkurranse, seier han.
Tankmarknaden er blant områda der det er ein viss aktivitet, og Sætre meiner det er særs viktig å være til stades her.
Om bord blir det doble batteripakkar med ein lagringskapasitet på 678 kilowattimar. Den krafta gjer maskineriet meir dynamisk og kan settast inn for å ta seg av til dømes toppbelasting og drift av lastepumper.
Leveransen frå ABB inkluderer også akselgeneratorsystem, hovudtavlar, drivsystem for thrustere- og lastepumper, prosjektleiing, igangkøyring og sjøprøvar.
Prosjektleder Tom Knutsen i KNOT fortel i ei at dette er deira første prosjekt med batterikraft, og at det var viktig med ein leverandør som har god historikk på kvalitet, tryggleik og pålitelegheit.
ABB organiserer oppdraget som eit samarbeid mellom avdelingane i Ulsteinvik og Fornebu utanfor Oslo.
Har halde på dei tilsette
Ulsteinvikaren Sindre Sætre som leiar marineverksemda til ABB i Norge, fortel at det er ein god kontrakt for begge avdelingar.– Det er utruleg viktige kontraktar for å sikre arbeidsplassane, fortel han til NETT NO.
Trass koronanedgang i aktiviteten, også i Ulsteinvik, fortel han at det ikkje har vore nødvendig å redusere arbeidsstokken. Seinast i sommar fekk NETT NO opplyst at dei er kring 70 tilsette på avdelinga.
– Mange om beinet
Sætre legg ikkje skjul på at det har blitt vanskelegare tider som følgje av koronapandemien.– Marknaden er knalltøff, og det er lite kontraktar som blir tildelt for tida, seier han.
– Generelt merkar vi også at når det gjeld løysingar som kan bidra til det grøne skiftet, så er det mange om beinet og sterk konkurranse, seier han.
Tankmarknaden er blant områda der det er ein viss aktivitet, og Sætre meiner det er særs viktig å være til stades her.
Omfattande leveranse
Oppdraget for dei to skytteltankarane til Daewoo, dreiar seg også om det grøne skiftet, på det viset at ABB-teknologien skal sørge for at fartøya har lågare utslepp enn samanliknbare skip i dag.Om bord blir det doble batteripakkar med ein lagringskapasitet på 678 kilowattimar. Den krafta gjer maskineriet meir dynamisk og kan settast inn for å ta seg av til dømes toppbelasting og drift av lastepumper.
Leveransen frå ABB inkluderer også akselgeneratorsystem, hovudtavlar, drivsystem for thrustere- og lastepumper, prosjektleiing, igangkøyring og sjøprøvar.
Første batteriprosjekt for KNOT
Tankarane vil å ei dødvekt på 124.000 tonn og skal driftast av Knutsen NYK Offshore Tankers (KNOT) i Nordsjøen.Prosjektleder Tom Knutsen i KNOT fortel i ei at dette er deira første prosjekt med batterikraft, og at det var viktig med ein leverandør som har god historikk på kvalitet, tryggleik og pålitelegheit.
Les også:
Det er utruleg viktige kontraktar for å sikre arbeidsplassane
Publisert: 16.10.2020 08:55
Sist oppdatert: 10.02.2021 15:03