NPK- Kjell Åsmund Sunde: Han meiner det ikkje gjer det vanskelegare å nå dei ambisiøse klimamåla til fylkeskommunen.
– Vi har framleis dei same måla for utsleppsreduksjon. Vedtaksframlegget mitt gjer det ikkje vanskelegare å nå måla. Det gir oss berre betre tid til å handtere utfordringane på ein god måte, seier påtroppande fylkesrådmann Rune Haugsdal i Vestland.
– Eg baserer framlegget mitt på ei utgreiing frå rådgivingsselskapet DNV GL. Dei peikar på ei rekke utfordringar og risikoar knytt til å gå for raskt fram, fortel fylkesrådmannen.
Utgreiinga frå DNV GL peikar mellom anna på fleire risikofaktorar knytt til økonomi, drift og prosess.
– Det er betydelege utfordringar og det er viktig å få på plass måtar å handtere desse på før vi byrjar anbodsprosessar med nullutsleppskrav, seier han.
Miljøstiftinga Zero meiner det er feil av fylkesrådmannen å legge stor vekt på utgreiinga frå DNV GL.
– Oppdraget dei hadde var å fokusere på risikoelement. Det er alltid ein viss risiko knytt til ny-teknologi-element. Men vi meiner risikoane er framstilte som større enn dei i røynda faktisk er, sa teknologiansvarleg Marius Gjerset i Zero til Nynorsk pressekontor tidlegare denne veka.
– Vi har tatt sjansar på andre felt, mellom anna i ferjenæringa, seier Haugsdal som svar på kritikken frå Gjerset.
– Eg tenker det er heilt greitt at det blei ei utsetting, seier Haugsdal.
Kjem det endringar i vedtaksframlegget ditt innan 3. desember?
– Det kan hende, svarar Haugsdal.
– Vi har framleis dei same måla for utsleppsreduksjon. Vedtaksframlegget mitt gjer det ikkje vanskelegare å nå måla. Det gir oss berre betre tid til å handtere utfordringane på ein god måte, seier påtroppande fylkesrådmann Rune Haugsdal i Vestland.
Mange utfordringar
I utgangspunktet har politikarane i Vestland fylkeskommune vedtatt at ein så raskt som mogleg skal gå over til utsleppsfri teknologi på hurtigbåtsambanda som fylket har ansvar for. I det nye framlegget frå fylkesrådmannen blir det opna for ei gradvis innføring av hurtigbåtar med nullutslepp frå 2024.– Eg baserer framlegget mitt på ei utgreiing frå rådgivingsselskapet DNV GL. Dei peikar på ei rekke utfordringar og risikoar knytt til å gå for raskt fram, fortel fylkesrådmannen.
Utgreiinga frå DNV GL peikar mellom anna på fleire risikofaktorar knytt til økonomi, drift og prosess.
– Det er betydelege utfordringar og det er viktig å få på plass måtar å handtere desse på før vi byrjar anbodsprosessar med nullutsleppskrav, seier han.
Miljøstiftinga Zero meiner det er feil av fylkesrådmannen å legge stor vekt på utgreiinga frå DNV GL.
– Oppdraget dei hadde var å fokusere på risikoelement. Det er alltid ein viss risiko knytt til ny-teknologi-element. Men vi meiner risikoane er framstilte som større enn dei i røynda faktisk er, sa teknologiansvarleg Marius Gjerset i Zero til Nynorsk pressekontor tidlegare denne veka.
– Vi har tatt sjansar på andre felt, mellom anna i ferjenæringa, seier Haugsdal som svar på kritikken frå Gjerset.
Greitt med ei utsetting
Framlegget til fylkesrådmannen var oppe til vurdering i Fylkesutvalet i Vestland onsdag. Då blei det bestemt at dei utset avgjerda til 3. desember.– Eg tenker det er heilt greitt at det blei ei utsetting, seier Haugsdal.
Kjem det endringar i vedtaksframlegget ditt innan 3. desember?
– Det kan hende, svarar Haugsdal.
Publisert: 15.11.2019 16:06
Sist oppdatert: 10.02.2021 14:44