Etter at det italienske verftskonsernet Fincantieri tok over nesten alle aksjane i Vard blei verftskonsernet delt i to.
Den delen som byggjer cruiseskip er ein del av forretningsområdet skipsbygging. Resten er samla i forretningsområdet offshore og spesialfarty, som gjekk ut av 2019 med eit driftsresultat før av- og nedskrivingar på minus 107 millionar euro, cirka 1,2 milliardar kroner
Underskotet i forretningsområdet offshore og spesialskipa var ein viktig grunn til at Fincantieri skreiv ned verdien av aksjane i Vard med 50 millionar euro og at konsernet enda med minus 148 millioner euro i underskot etter skatt i 2019.
Hittil i år har forretningområdet offshore og spesialskip sikra seg to nye kontrakter, og
Den delen som byggjer cruiseskip er ein del av forretningsområdet skipsbygging. Resten er samla i forretningsområdet offshore og spesialfarty, som gjekk ut av 2019 med eit driftsresultat før av- og nedskrivingar på minus 107 millionar euro, cirka 1,2 milliardar kroner
Underskotet i forretningsområdet offshore og spesialskipa var ein viktig grunn til at Fincantieri skreiv ned verdien av aksjane i Vard med 50 millionar euro og at konsernet enda med minus 148 millioner euro i underskot etter skatt i 2019.
To nybygg
Driftsinntektene til forretningsområdet offshore og spesialskip fall frå 203 millionar euro i 1. kvartal i 2019 til 126 millionar euro i 1. kvartal 2020. Driftsresultatet før av- og nedskrivingar ble ein million euro i første kvartal 2019 og minus ein million euro i første kvartal 2020 (sjå tabell til høgre - under om du les på mobil).Hittil i år har forretningområdet offshore og spesialskip sikra seg to nye kontrakter, og
Publisert: 14.05.2020 23:48
Sist oppdatert: 10.02.2021 14:57