Eldar Farstad Havfisk
DYR DIESEL: Drivprisen nesten dobla seg frå 2021 til 2022 for Lerøy Havfisk-sjef Eldar Farstad. Foto: Ogne Øyehaug
Nytt

Prishopp på drivstoff: 169 millionar

Prishopp på fisk trekte opp, dyrare drivstoff trekte ned for Lerøy Havfisk.

21.02.2023

Fiskebåtreiarlaget Lerøy Havfisk brukte omlag sju prosent mindre drivstoff i fjor enn året før, men drivstoffrekninga blei likevel 169 millionar kroner høgare og enda på i overkant av 400 millionar.

Gjennomsnittprisen på diesel steig frå i underkant av fem kroner literen i 2021 til omlag 9,50 kroner literen i fjor.

Selskapet kutta ned på talet på fangstdøgn og reduserte også drivstofforbruket i drifta, fortel dagleg leiar Eldar Farstad i Lerøy Havfisk, men dei kutta var langt frå store nok til å kompensere for prisauken.

Nedgang i år
Lerøy Havfisk, med 10 trålarar og hovudkontor i Ålesund, er ein del av Lerøy Seafood Group.

Saman med fiskeforedlingselskapet Lerøy Norway Seafood utgjer Lerøy Havfisk forretningsområde villfisk i Lerøy-konsernet. Lerøy Seafood Group offentleggjer berre delårstal for forretningsområde villfisk, ikkje for Lerøy Havfisk og Lerøy Norway Seafood kvar for seg (sjå tabell under).

Les børsmelding her

Auka pris trekte inntektene frå fangstverksemda opp i fjor, medan det lønsemda gjekk ned hos foredlingsleddet.

I år kan kutt i torskekvotane medverke til at fiskebåtreiarlaget får reduserte inntekter samanlikna med 2022, ifølgje Farstad. Økonomisk er torsk det viktigaste fiskeslaget for reiarlaget.

Forretningsområde villfisk

i Lerøy Seafood Group

Per. 4. kvartal. I mill. kroner20222021

Driftsinntekt

31172695
Driftsresultat348340
Forretningsområde villfisk

i Lerøy Seafood Group

4. kvartal. I mill. kroner20222021
Driftsinntekt554620
Driftsresultat-973
Lerøy Seafood Group ASA
Per 4. kvartal. I mill. kroner20222021
Driftsinntekt2464623073
Driftsresultat42833604
Resultat før skatt40673532

Publisert: 21.02.2023 11:11

Sist oppdatert: 21.02.2023 11:14

Mer om