Tre konkurrenter om Hafast-planlegging
Prodtex i Ulsteinvik er med i konkurransen om å planlegge Hafast-sambandet.
Prodtex er samarbeidspartnar med ingeniørselskapet Dr. techn Olav Olsen, som er eitt av tre selskap som konkurrere om å "utrede brukonseptene for Halsafjorden og Sulafjorden fram til forprosjekt, skriv Statens Vegvesen i ei pressemelding.
Dei to andre i konkurransen er Multiconsult Norge og Rambøll Norge.
Statens Vegvesen varsla i november at det meiner fjorden mellom Hareidlandet og Sula kan kryssast med bru, og at første runde i planlegginga skulle leggast ut på anbod - som no blir gjort.
Tidlegare samarbeid
Prodtex og Dr. tech Olav Olsen har tidlegare samarbeidd om å utgreie ei kryssing av Bjørnafjorden i Hordaland.
Der var jobben til Prodtex å finne ut korleis stålstrukturane i ei 5,4 kilometer lang bru kan byggast enklast og rimlegast råd.
Når skal dei to selskapa samarbeide både om Sulafjord- og Halsafjordkryssinga.
- Vi er med i arbeidsfellesskapet med Olav Olsen, seier dagleg leiar Sigbjørn Nordstrand i Prodtex.
Då Prodtex arbeidde med Bjørnafjordprosjektet var det ei reint konsulentselskap. No har det også etablert produksjon av stålkonstruksjoner i eige anlegg i Vanylven.
Les også: Startar brufabrikken for alvor om kort tid
Fleire alternativ
Statens vegvesen vil har utgreidd fleire alternativ for korleis fjordane kan kryssast.
For Hareidelandet - Sula er det fire alternativ som skal utgreiast, bru med eitt, to eller tre spenn og rørbru.
For Halsafjorden er det ulike bru og flytebru-kombinasjonar som skal vurderast.
Når trase for Sulafjordkryssinga er vald vil Statens Vegvesen og utgreie alternativ for kryssing av Vartdalsfjorden.
Publisert: 17.12.2020 14:21
Sist oppdatert: 17.06.2021 03:59