Tal frå Vinmonopolet viser at salet av alkoholfri drikke auka med 21 prosent i Noreg frå 2020 til 2021.
Auken i salet av alkoholfri drikke er ein del av ein internasjonal trend, hevdar Vinmonopolet overfor Dagen.
Samla auka Vinmonopolet salet med 2,5 prosent i 2021, og dermed var auken i salet av alkoholfri drikke stor.
– Vi ser no ein klar «no-low»-trend, som går ut på at kundane ønskjer seg drikke som er låge på eller heilt utan alkohol. Vi ser ei klar dreiing i etterspurnaden. Det er ein internasjonal trend, der folk ønskjer lettare og lysare drikke, seier kommunikasjonssjef Jens Nordahl i Vinmonopolet.
All drikke med 2,5 prosent alkohol eller mindre, kan kjøpast i vanlege matbutikkar eller i kioskar. Vinmonopolet har einerett på å selje drikke med meir enn 4,7 prosent alkohol.
Vinmonopolet registrerte først alkoholfritrenden i 2014, og Nordahl trur han vil halde fram i mange år framover.
Publisert: 19.01.2022 16:09
Sist oppdatert: 19.01.2022 16:10