Torghatten Hydrogenferje Vestfjorden illustrasjon The Norwegian Ship Design Company
HYDROGENFERJER: Fartøya som skal byggast ved Myklebust Verft i Sande blir omtala som verdas lengste hydrogenferjer. Illustrasjon: The Norwegian Ship Design Company
Kort fortalt

Hareid Group leverer til hydrogenferjer

Ventar svært høg aktivitet framover.

Marius Rosbach
16.10.2024

Hareid Group er sikra ny kontrakt med Myklebust Verft for levering av komplette elektroinstallasjonar til to hydrogendrivne ferjer. 

Dagleg leiar Tor Marthin Sørli i HG Teknikk omtalar ferjene som blir bygd for Torghatten for banebrytande. 

Han fortel også at det er stor aktivitet i marknaden og at dei ventar svært høg aktivitet frå midten av 2025 og dei neste åra framover.

Oppdraget for Myklebust-verftet inkluderer alt frå elektrodesign og -integrasjon til kontrollroms- og brokonsoller, brannalarm, navigasjon og kommunikasjonssystem til kameraovervaking, underhaldnings- og informasjonssystem og belysning. 

Dei to fartøya er omtala som verdas lengste hydrogenferjer, og skal trafikkere Vestfjorden mellom Bodø og Lofoten/Røst. Begge skal leverast i løpet av 2026.

Publisert: 16.10.2024 13:27

Sist oppdatert: 16.10.2024 13:27

Mer om