Kort fortalt

Kvar femte straumkunde vurderer å byte leverandør

Ei ny undersøking viser at kvar femte straumkunde vurderer å byte selskap, medan fire av ti meiner dei vart lurte då dei inngjekk straumavtale.

21.11.2023

Den årlege undersøkinga er utført av Extended Performance Satisfaction Index Rating (Epsi Rating) og Norstat, og er den 14. i rekka, skriv Aftenposten.

Undersøkinga viser mellom anna at privatkundane i snitt er omtrent like tilfredse som på same tid i fjor, at lojaliteten er uendra, og som i fjor svarer kvar femte straumkunde at dei vurderer å byte straumleverandør.

Ni av ti straumkundar veit kva straumavtale dei har, noko som er ein mykje høgare del enn for berre nokre år tilbake.

– Straumpriskrisa har ført til auka merksemd om straum, skriv juridisk seniorrådgivar Thomas Iversen i Forbrukarrådet i ein e-post til avisa.

– Det er dessverre likevel liten grunn til å friskmelde straummarknaden. Fire av ti seier i undersøkingane våre at dei har opplevd å bli lurte då dei kjøpte straum. Ein av to har heller ikkje bytt avtale dei to siste åra, og faren for at dei betaler meir enn dei må, er stor, skriv han.

Når det gjeld kundetilfredsheita ligg snittet i bransjen på 67,1 (av maks 100), og på toppen ligg NTE (Nord-Trøndelag Elektrisitetsverk) med ei kundetilfredsheit på 72,7, medan kundane hos Norgesenergi er minst fornøgd (61,7).

Neste ein firedel, 23 prosent, svarer at dei har vore kunde i same selskap i ti år eller lengre.

Publisert: 21.11.2023 08:55

Sist oppdatert: 21.11.2023 08:55