NPK: Eit nytt batterisystem som veg heile 35 tonn skal hjelpe Maersk på vegen mot Co₂-nøytralitet.
Ved hjelp av eit kjempebatteri skal Maersk prøve å kutte co₂-utsleppet frå det 249 meter lange skipet Maersk Cape Town. Heile systemet veg 35 tonn og tek plass i to containerar på 40 fot, skriv .
– Dette handlar ikkje om å drive fartøyet over Indiahavet med batteri. I så fall må vi fylle fleire enn alle containerane om bord med batteri. Det dreier seg om å optimalisere bruken av hjelpemotorane, seier Shaun Blyde, som er prosjektleiar i Maersk.
Hjelpemotorane vert for eksempel nytta når skipet skal manøvrere ut av hamner. Maersk reknar at dei kan spare over 1.000 timars drift av hjelpemotorane, som svarar til 230 tonn drivstoff. Det vil igjen gi eit kutt på 830 tonn co₂, seier Blyde.
Ved hjelp av eit kjempebatteri skal Maersk prøve å kutte co₂-utsleppet frå det 249 meter lange skipet Maersk Cape Town. Heile systemet veg 35 tonn og tek plass i to containerar på 40 fot, skriv .
– Dette handlar ikkje om å drive fartøyet over Indiahavet med batteri. I så fall må vi fylle fleire enn alle containerane om bord med batteri. Det dreier seg om å optimalisere bruken av hjelpemotorane, seier Shaun Blyde, som er prosjektleiar i Maersk.
Hjelpemotorane vert for eksempel nytta når skipet skal manøvrere ut av hamner. Maersk reknar at dei kan spare over 1.000 timars drift av hjelpemotorane, som svarar til 230 tonn drivstoff. Det vil igjen gi eit kutt på 830 tonn co₂, seier Blyde.
Publisert: 20.11.2019 12:38
Sist oppdatert: 10.02.2021 15:31





