Kort fortalt

Ny drivere for Sjøholt-kafé

Eierne av Fergekaia tar over Systera-lokalene.

15.12.2025

Driverne av Fergekaia AS, Ruth og Terje Sunde, tar over lokalene etter Systra-kafeen på Sjøholt, skriver Sunnmørsposten

Sunde-paret har registrert selskapet Ørskog Drift AS, som skal drive med takeaway- og restaurantvirksomhet. Fra før driver de gatekjøkken-kjeden Fergekaia, med lokaler i Pluto-kiosken, Skarbøvika, Sunde-kiosken, Fosnavåg og i Langevåg.

Ruth Sunde ønsker ikke å kommentere saka til avisa. 

Publisert: 15.12.2025 13:32

Sist oppdatert: 15.12.2025 14:01

Mer om