Schibsted-auke i andre kvartal
- Eit solid kvartal, seier konsernsjefen.
Schibsteds brutto driftsresultat for andre kvartal i år enda på 670 millionar kroner, opp frå 620 millionar kroner i same periode i fjor.
Omsetninga auka til i overkant av 4 milliardar kroner, mot 3,9 milliardar kroner i andre kvartal i 2022, opplyser mediekonsernet i ei børsmelding.
Av dette kom 2,9 milliardar kroner frå digitale flater, mot 2,7 milliardar i same periode i fjor.
Driftsresultatet enda på 362 millionar kroner, opp frå 289 millionar kroner i andre kvartal 2022.
– Med bakgrunn i den eksisterande makroøkonomiske situasjonen har Schibsted levert eit solid kvartal, seier konsernsjef Kristin Skogen Lund i børsmeldinga.
Betre lønnsemd
Mediekonsernet Schibsted inkluderer mellom anna Aftenposten, VG, E24, Stavanger Aftenblad, Aftonbladet og Svenska Dagbladet i Sverige.
I januar i år varsla Schibsted at dei ville kutte kostnadene med 500 millionar kroner innan utgangen av 2024. Kutta vil spesielt gå ut over News Media-avdelinga, spesielt papirverksemda.
I andre kvartal har lønnsemda i denne divisjonen vorte stor forbetra, viser tala. Kristin Skogen Lund meiner at dette viser at kostnadskutta har byrja å gi resultat.
Forbetra driftsresultat
Bruttoresultatet i News Media-divisjonen er forbetra frå minus 28 millionar i fjor, til minus 4 millionar kroner i andre kvartal i år.
Omsetninga har gått tilbake med 1 prosent, frå 1,96 milliardar i andre kvartal, i fjor, til 1,93 milliardar i år, drive av fall i både annonsar, sal og abonnement.
(©NPK)
Publisert: 18.07.2023 09:22
Sist oppdatert: 18.07.2023 09:22