Kort fortalt

Tettare eigarkonsentrasjon i avismarknaden

Medietilsynet fryktar negative konsekvensar.

16.12.2020

(NPK-NTB): Eigarkonsentrasjonen i den norske avismarknaden aukar. Medietilsynet åtvarar mot at auka konsolidering kan føre til negative konsekvensar for mediemangfaldet.

Dei tre store mediegigantane Schibsted, Amedia og Polaris' eigarkonsentrasjon i avismarknaden auka i fjor med 4,2 prosent til 70,7 prosent.

Det kjem fram i ein ny rapport frå Medietilsynet, som vart lagt fram onsdag.

– Når ein stadig større del av opplaget blir kontrollert av dei største aktørane, er det viktig at avisene beheld eigenarten sin. Elles kan auka konsolidering få negative konsekvensar for mediemangfaldet, seier direktør Mari Velsand i Medietilsynet.

Noreg auka i 2019 med to nye aviser til totalt 293 aviser. Samtidig vart det lansert sju nye lokal-TV-stasjonar, og tre av desse inngår i det digitale tilbodet til lokalavisene.

– Tala viser at Noreg har eit breitt og stabilt avsendarmangfald. Det er ein vesentleg infrastruktur for den demokratiske samtalen og ein open og opplyst offentleg debatt, seier Velsand.

(©NPK)


Publisert: 16.12.2020 10:19

Sist oppdatert: 15.01.2023 17:01