Twoday har sikret seg en avtale om digitale tjenester for Kystverket til en verdi av opptil 12 millioner kroner over to år.
Det kommer fram i en pressemelding fra selskapet.
De digitale tjenestene til Kystverket skal bidra til å styrke sjøsikkerhet og innovasjon, og brukervennlige løsninger er sentralt, heter det i meldinga.
– Twoday svarte godt på kriteriene i anbudet og vi er stolte over å få bidra til det sterke digitaliseringsmiljøet i Kystverket. Det er ekstra interessant at tjenestene vi er med på å utvikle skal svare til en rekke internasjonale krav for sikkerhet og beredskap, uttaler Torstein Ødegård som er business director i Twoday.
Twoday blir en del av et tverrfaglig team.
Kystverket investerer i digitalisering og IT-tjenester hvert år, og har etablert en digitaliseringsavdeling for å levere tjenester på tvers av hele organisasjonen.
Publisert: 28.04.2025 13:11
Sist oppdatert: 28.04.2025 13:11






