Skroget til det 110 meter lange fartøyet er slept frå Spania til Holland Shipyards i Nederland, der det nederlandske selskapet Chevalier Flotels skal få bygd det ferdig.
Chevalier Flotels har kjøpt skroget frå tidlegare eigar.
Skipsdesingselskapet Marin Teknikk i Herøy vil ha arbeid med oppdraget til ut på våren i 2026, skriv Martin Teknikk i ei pressemelding. Også andre norske selskap vil få oppdrag knytt til utrustning av fartøyet.
Fartøyet får plass til 120 personar. Det blir utrusta med ei kran operasjonen ned til 3000 meter, skal ha ei fritt dekksareal på 1300 kvadratmeter og en moonpool på 7,2 X 7,2 meter-
"Det avanserte konstruksjonsstøttefartøyet er et flerbruksfartøy for konstruksjonsstøtte, «walk to work» (gå-til-arbeid), kabelreparasjon og grøfting. Chevalier Floatels er i diskusjon med potensielle befraktere.", skriv Marin Teknikk i ei pressemelding.
Dagens pressemelding om nytt oppdrag er den andre i løpet av ei veke frå Marin Teknikk. I førre veke fortalde Marin Teknikk at selskapet har fått jobben med å med å teikne om eit tidlegare Rem-fartøyet frå forsyningsfartøy (PSV) til eit geoteknisk fartøy til fornybarmarknaden.
Ombygginga skal gjerast hos Green Yard Kleven i Ulsteinvik.
Publisert: 23.12.2024 09:40
Sist oppdatert: 27.12.2024 12:54