PROPELLAR: Vard-kontrakten omfattar mellom anna propellar frå Brunvoll både for framdrift og manøvrering. Illustransjon. Vard Kort fortalt Brunvollkontrakt med Vard Skal levere til to vindkraft-skip. Ogne Øyehaug 06.10.2025 Du er ikke innlogget Du må være innlogget for å lese artikkelen. E-post Passord * Husk meg Glemt passord? Logg inn Bli abonnent på NETT NO Kjøp abonnement Årsabonnement - Bedrift Samle alle abonnementBetal med kortÅrlig trekk 20% rabatt fra 5. abonnement i bedriften. kr 1 999,00 Månedsabonnement - Enkeltbruker Betal med kort per mnd kr 189,00 Siste nytt Siktar mot milliardomsetning frå torskeoppdrett Ode nærmar seg ein milliard i inntekt i år, meir enn dobling frå i fjor. Fiskebåt advarer mot vindkraftpolitikken Vindkraftnæringen fortrenger fiskeriet og kan bli en bit-for-bit nedlegging av næringa, frykter havfiskeflåtens organisasjon. Brunvollkontrakt med Vard Skal levere til to vindkraft-skip. Tror på flere kontrakter i høst Skipsbyggingsmarkedet er avventende, men Asle Strønen i Norske Skipsverft tror det kommer flere kontrakter før året er omme. Glede over nytt KI-senter: – Er rigga for å skape verdier Den maritime industrien på Nordvestlandet er tungt inne i nasjonalt senter. – Viser kor meiningslaust det er at Oslo-eliten klagar over skipstunnelen Kring éin prosent av investeringane til samferdsel dei ti siste åra har gått til sjøtransport – som står for over 40 prosent av all godstransport.
Siktar mot milliardomsetning frå torskeoppdrett Ode nærmar seg ein milliard i inntekt i år, meir enn dobling frå i fjor.
Fiskebåt advarer mot vindkraftpolitikken Vindkraftnæringen fortrenger fiskeriet og kan bli en bit-for-bit nedlegging av næringa, frykter havfiskeflåtens organisasjon.
Tror på flere kontrakter i høst Skipsbyggingsmarkedet er avventende, men Asle Strønen i Norske Skipsverft tror det kommer flere kontrakter før året er omme.
Glede over nytt KI-senter: – Er rigga for å skape verdier Den maritime industrien på Nordvestlandet er tungt inne i nasjonalt senter.
– Viser kor meiningslaust det er at Oslo-eliten klagar over skipstunnelen Kring éin prosent av investeringane til samferdsel dei ti siste åra har gått til sjøtransport – som står for over 40 prosent av all godstransport.