Båten er eigd av det britiske maritime investeringsselskapet , som no har fått ein lengre kontrakt på båten.
Den hollandske slepebåten Atlantis ligg ved sidan av World Peridot i Torvika, og ventar på at vinden skal løye slik at slepet kan starte.
- Båten skal slepast til Rotterdam for klassing og oppgradering, seier adm. dir. Even T. Remøy i Remøy Management.
Remøy Management har også hatt ettersynet av World Peridot medan skipet har lege i opplag i Torvika.
Remøy seier at skipet er i godt teknisk stand.
- Motorane har vorte starta opp ein gong i månaden, og den tekniske tilstanden er god.
- Dette er utstyr som skal brukast under det arbeidet som skipet skal utføre, seier Remøy, som opplyser at øvrig informasjon om kontrakten må kome frå Borealis.
Dette er det same selskapet som kjøpte dei to første World Wide-skipa, som no heiter OOC Emerald og OOC Sapphire.
Eitt av desse skipa er i arbeid utanfor Liberia, det andre ligg i opplag i Cadiz.
- Det er ikkje noko nytt rundt desse skipa, seier Remøy.
Derimot vart til det Frøya-baserte reiarlaget Eidsvaag.
Også denne båten vart slept til Rotterdam, men då for å byggjast om til fôrbåt.
Reiarlaget Eidsvaag opererer i dag 16 skip langs norskekysten. Dern 80 meter lange båten vil få ein stor lastekapasitet på 2800 tonn.
Den hollandske slepebåten Atlantis ligg ved sidan av World Peridot i Torvika, og ventar på at vinden skal løye slik at slepet kan starte.
- Båten skal slepast til Rotterdam for klassing og oppgradering, seier adm. dir. Even T. Remøy i Remøy Management.
- God teknisk stand
Herøy-selskapet har hatt management og byggjeoppfølging av World Peridot og dei fem søsterskipa som i 2012 vart bygde for selskapet World Wide Supply.Remøy Management har også hatt ettersynet av World Peridot medan skipet har lege i opplag i Torvika.
Remøy seier at skipet er i godt teknisk stand.
- Motorane har vorte starta opp ein gong i månaden, og den tekniske tilstanden er god.
Ekstrautstyr
I Rotterdam skal det også om bord noko ekstrautstyr.- Dette er utstyr som skal brukast under det arbeidet som skipet skal utføre, seier Remøy, som opplyser at øvrig informasjon om kontrakten må kome frå Borealis.
Dette er det same selskapet som kjøpte dei to første World Wide-skipa, som no heiter OOC Emerald og OOC Sapphire.
Eitt av desse skipa er i arbeid utanfor Liberia, det andre ligg i opplag i Cadiz.
Fôrbåt
To tidlegare World Wide-skip ligg framleis i opplag i Ålesund.- Det er ikkje noko nytt rundt desse skipa, seier Remøy.
Derimot vart til det Frøya-baserte reiarlaget Eidsvaag.
Også denne båten vart slept til Rotterdam, men då for å byggjast om til fôrbåt.
Reiarlaget Eidsvaag opererer i dag 16 skip langs norskekysten. Dern 80 meter lange båten vil få ein stor lastekapasitet på 2800 tonn.
Båten skal slepast til Rotterdam for klassing og oppgradering
Publisert: 22.10.2019 11:51
Sist oppdatert: 10.02.2021 14:42