Gadus blir Ode
Skal ha eigen merkevare i butikkane.
Torskeoppdrettselskapet Gadus Group skiftar namn til Ode.
Det melder selskapet i ei pressemelding.
Namneskiftet heng mellom anna saman med at Gadus er eit latinsk namn på torsk, som ikkje kan merkevarebeskyttast.
Det kan Ode og eitt av måla til selskapet er å lansere torsk under eige merke, ifølgje Falk D. Øveraas, ansvarleg for samfunns- og myndigheitskontakt i selskapet.
Produktutvikling
Ambisjonene våre er å utvikle, designe og markedsføre en rekke ulike torskeprodukter» seier adminsterande direktør Ola Kvalheim i pressemelding. «Denne markedstilnærmingen er ganske unik i bransjen da bearbeiding av fisk ofte har vært et nedprioritert område blant norske sjømatprodusenter som har vært mer motivert av å selge fisken som en ren råvare.»
Ode (Gadus Group) slaktar torsken sitt hos Hofseth sitt anlegg i Ålesund, og det er samtaler om at Hofseth også blir produksjonspartnaren framover, ifølgje Øveraas.
Fleire tilsette
Oppdrettsselskapet med hovudkontor i Ålesund har vekse raskt i tilsette dei siste åra.
Selskapet har passert 90 medarbeidarar, og truleg vil passere 100 når dei har sluttført rekrutteringa det no er i gang med.
Ode har søkt om å drive oppdrett av torsk fleire enn 20 plassar langs kysten, frå Bodø i nord til Florø i sør. Sande-lokaliteten Dysjaneset er neste søknad på Sunnmøre som er venta å bli ferdigbehandla frå fylkeskommunen.
Publisert: 16.02.2023 12:37
Sist oppdatert: 16.02.2023 13:17