- Eg er veldig begeistra for dei nye skipa og det nye konseptet, sier Der Touristik-sjef Dino Steinkamp.
Steinkamp styrer er ein av dei store aktørane i tysk reiseliv, som hadde 7,1 millionar reisande i fjor. Kor mange av dei som reiser til Noreg vil han ikkje talfeste, men seier det er snakk om ei "vesentleg" megde.
Hittil har Steinkamp seld turar med Hurtigruten som ein del av tilbode for reisande til Noreg. No vurdere han partnarskap med Havila Kystruten.
Han vil gjerne sette saman reiser til sine kundar, der dei kan reise berre ein bit av strekninga som Havila Kystruten og Hurtigruten seglar , og kombiner det med reiser med andre transpormidlar og andre område en kysten i Noreg.
Så langt har det vore vanskeleg å få til slike reiser med Hurtigruten, men den nye aktøren, Havila Kystruten, ser ut til å vere langt meir open for slike løysingar, i følgje Steinkamp.
Tiil presentasjonen i kveld har Havila Kystruten samla rundt 60 personar, som representerer til saman 39 internasjonale reiselivsbedrifter som sel reiser til Noreg.
Havila Kystruten har allereie presentert selskapet og planane sine på messer og møter, men dagens arrangement inn mot internasjonale reiseliveoperartørar, seier marknadssjef Ton Johan Pedersen.
Havila Kystruten skal vere i drift i 2021 og skal segle tur-retur Bergen-Kirkenes med fire farty. I dag har Hurtigruten ASA monopol på denne ruta, men frå 2021 blir den trafikkert av to selskap.
Havila Kystruten er eigd av Havila Holding. Havila Holding eig og 33,4 prosent av Bakkar og Berg Media, som gir ut NETT NO.
Steinkamp styrer er ein av dei store aktørane i tysk reiseliv, som hadde 7,1 millionar reisande i fjor. Kor mange av dei som reiser til Noreg vil han ikkje talfeste, men seier det er snakk om ei "vesentleg" megde.
Hittil har Steinkamp seld turar med Hurtigruten som ein del av tilbode for reisande til Noreg. No vurdere han partnarskap med Havila Kystruten.
Meir konkurranse
Med Havila Kystruten er det blitt konkurranse i marknaden som Hurtigruten hittil har hatt åleine. Det er bra, meiner Steinkamp.Han vil gjerne sette saman reiser til sine kundar, der dei kan reise berre ein bit av strekninga som Havila Kystruten og Hurtigruten seglar , og kombiner det med reiser med andre transpormidlar og andre område en kysten i Noreg.
Så langt har det vore vanskeleg å få til slike reiser med Hurtigruten, men den nye aktøren, Havila Kystruten, ser ut til å vere langt meir open for slike løysingar, i følgje Steinkamp.
Tjuvstart
Arrangementet i dag er ein tjuvstart på det store reiselivs-arrangementet Norwegian Travel Workshop, som startar i Ålesund i morgon. Også der skal Havila Kystruten presenterast, som ein del av opning av arrangementet i morgon kveld.Tiil presentasjonen i kveld har Havila Kystruten samla rundt 60 personar, som representerer til saman 39 internasjonale reiselivsbedrifter som sel reiser til Noreg.
Havila Kystruten har allereie presentert selskapet og planane sine på messer og møter, men dagens arrangement inn mot internasjonale reiseliveoperartørar, seier marknadssjef Ton Johan Pedersen.
Havila Kystruten skal vere i drift i 2021 og skal segle tur-retur Bergen-Kirkenes med fire farty. I dag har Hurtigruten ASA monopol på denne ruta, men frå 2021 blir den trafikkert av to selskap.
Havila Kystruten er eigd av Havila Holding. Havila Holding eig og 33,4 prosent av Bakkar og Berg Media, som gir ut NETT NO.
Publisert: 08.08.2019 13:36
Sist oppdatert: 10.02.2021 14:33