Ulstein Group er tildelt ‘Next Generation Ship Award 2015’ på Nor-Shipping i dag.
Konsernet får prisen for den nye hekk-løysinga (X-TERN) som vart lansert i fjor haust, eit design som gjer at offshorskip like gjerne kan vende hekken som baugen mot veret under offshoreoperasjonar.
- Innovasjon er å tenkje utanfor boksa, og å utfordre aksepterte idear. Då vi lanserte X-BOW for ti år sidan, var det mange som kommenterte at baugen hadde ein uvanleg utsjånad, og mange tvilte på dei forbetra sjøeigenskapane. 100 X-BOW-ar seinare har skepsisen snudd til aksept, og fleire andre skipsdesignarar har utvikla sine eigne baugdesign. X-STERN er ein innovasjon som er vidareutvikla frå tankegangen som forma X-BOW. Denne hekkløysinga oppfører seg mykje som ein X-BOW, ved å beskytte arbeidsdekket, redusere rørslene i transitt og auke komforten om bord. Hekken har mindre volum, og dermed mindre utsett for vind, enn baugen, så kapteinen vil gjerne kome til å plassere hekken mot veret når skipet har nådd destinasjonen, seier visekonsersjef Tore Ulstein i ei pressemelding.
Ulstein har inngått kontrakt om bygging av to skip med X-TERN-design. Skipa er tinga av det tyske reiarlaget Bernhard Schulte, som skal bruke dei som serviceskip på vindkraftanlegg til havs.
Konsernet får prisen for den nye hekk-løysinga (X-TERN) som vart lansert i fjor haust, eit design som gjer at offshorskip like gjerne kan vende hekken som baugen mot veret under offshoreoperasjonar.
- Innovasjon er å tenkje utanfor boksa, og å utfordre aksepterte idear. Då vi lanserte X-BOW for ti år sidan, var det mange som kommenterte at baugen hadde ein uvanleg utsjånad, og mange tvilte på dei forbetra sjøeigenskapane. 100 X-BOW-ar seinare har skepsisen snudd til aksept, og fleire andre skipsdesignarar har utvikla sine eigne baugdesign. X-STERN er ein innovasjon som er vidareutvikla frå tankegangen som forma X-BOW. Denne hekkløysinga oppfører seg mykje som ein X-BOW, ved å beskytte arbeidsdekket, redusere rørslene i transitt og auke komforten om bord. Hekken har mindre volum, og dermed mindre utsett for vind, enn baugen, så kapteinen vil gjerne kome til å plassere hekken mot veret når skipet har nådd destinasjonen, seier visekonsersjef Tore Ulstein i ei pressemelding.
Ulstein har inngått kontrakt om bygging av to skip med X-TERN-design. Skipa er tinga av det tyske reiarlaget Bernhard Schulte, som skal bruke dei som serviceskip på vindkraftanlegg til havs.
Publisert: 02.06.2015 10:54
Sist oppdatert: 10.02.2021 13:44