Rekordordre blei enda stoerre
KLAR: Arbeidsleiar Paul Myrvågnes legg ned mastemynten på konstruksjonsskipet verftet byggjer for Island Offshore. Skipet skal leverast i november neste år. 
Nytt

Rekordordre blei enda større

Milliardkontrakten Ulstein Verft inngjekk med Island Offshore i fjor blei enda større.

10.11.2014
Fredag la arbeidsleiar Paul Myrvågnes ved Ulstein Verft ned mastemynten som symboliserte at byggearbeidet med rekordskipet er i gang på verftet.
Kontrakten, som blei offentlegjort for eitt år sidan, er det største fartyet som hittil er bygd på Ulstein Verft.

Seksjonane er bygd ved Ulstein Verft si avdeling i Vanylven, og slept til verftet i Ulsteinvik på ein lekter.

Passerte milliarden

Kontrakten med Island Offshore og partnar Edison Chouest Offshore sitt felles selskap Island Venture II LLC er den største enkeltkontrakta i Ulstein Verft si historie.
Verftet og reiarlaget har aldri informerte om kjøpesummen, men Dagens Næringsliv har spekulerte i at prisen passerer ein miliard kroner. No blir det meir.

Byggjer større

Opphavleg var planen å byggje i eit konstruksjonsskip med 145,1 meters lengde og 28 meter breidde. Undervegs er planane endra og kontrakten utvida. Skipet skal bli enda større, 159,8 meter langt og med 30 meters breidde.
- Ulstein Verft har den styrken at vi har tett kontakt mot designselskapet og at vi har ei stor teknisk avdeling som kan tilpasse designa i forhold til nye behov. Det gjer at vi har moglegheit til å svinge oss rundt og ta på oss slike større endringsordrar, understrekar Per Svein Brekke, som er Ulstein Verft sin prosjektleiar på konstruksjonsskipet i ei pressemelding.

Vonar på meir

Etter avtalen med Island Offshore/Edison Quest ifjor har verftet inngått kontrakter om bygging av to plattformforsyningskip.
I førre veke sa verftsdirektør Kristian Sætre sa til NETT NO at han vomnar det blir signert nye kontraktar i løpet av november.

Publisert: 10.11.2014 11:52

Sist oppdatert: 10.02.2021 13:38