NPK-NTB: Daglegvareprodusenten Orkla, som blant anna eig pizzafabrikken på Stranda, auka driftsresultatet i andre kvartal med 8,7 prosent til 1,2 milliardar kroner. Merkevareverksemda til selskapet har framgang.
Driftsinntektene auka med 5,3 prosent til 11,1 milliardar kroner.
Merkevareverksemda til selskapet har ein framgang i driftsresultatet på 16 prosent. Framgangen kjem mellom anna av kostnadsreduserande tiltak knytt til koronapandemien og produktivitetsforbetringar.
– Vi har lagt bak oss eit halvår som har vore prega av den største krisa i fredstid. I mars var det ei betydeleg hamstring i daglegvarebutikkane. Etter ein stille start på andre kvartal har voluma igjen teke seg opp, seier konsernsjef Jaan Ivar Semlitsch i Orkla.
Driftsinntektene auka med 5,3 prosent til 11,1 milliardar kroner.
Merkevareverksemda til selskapet har ein framgang i driftsresultatet på 16 prosent. Framgangen kjem mellom anna av kostnadsreduserande tiltak knytt til koronapandemien og produktivitetsforbetringar.
– Vi har lagt bak oss eit halvår som har vore prega av den største krisa i fredstid. I mars var det ei betydeleg hamstring i daglegvarebutikkane. Etter ein stille start på andre kvartal har voluma igjen teke seg opp, seier konsernsjef Jaan Ivar Semlitsch i Orkla.
Publisert: 13.07.2020 08:38
Sist oppdatert: 10.02.2021 15:26





