NPK: Stordriftsfordelar og tilgang på butikklokale er dei største hindera for nyetableringar i daglegvarebransjen, går det fram av ein rapport som Oslo Economics har laga for Nærings- og fiskeridepartementet.
Det viktigaste hinderet er at det lønner seg å kjøpe stort. Ein liten aktør får ikkje utan vidare like gode vilkår hos leverandørane som dei store aktørane, viser rapporten.
Dessutan må nyetablerte ofte konkurrere med dei etablerte om ledige lokale. Dermed ser òg tilgangen til lokale ut til å vere eit etableringshinder for dei som ønskjer å komme inn i daglegvaremarknaden, slår rapporten fast.
– Vi har fått ei grundig og fagleg god utgreiing. Ho gir eit nyansert bilete av den krevjande konkurransesituasjonen i daglegvarebransjen, seier næringsminister Monica Mæland (H) i ei .
Utgreiinga skal no ut på høyring.
Det viktigaste hinderet er at det lønner seg å kjøpe stort. Ein liten aktør får ikkje utan vidare like gode vilkår hos leverandørane som dei store aktørane, viser rapporten.
Dessutan må nyetablerte ofte konkurrere med dei etablerte om ledige lokale. Dermed ser òg tilgangen til lokale ut til å vere eit etableringshinder for dei som ønskjer å komme inn i daglegvaremarknaden, slår rapporten fast.
– Vi har fått ei grundig og fagleg god utgreiing. Ho gir eit nyansert bilete av den krevjande konkurransesituasjonen i daglegvarebransjen, seier næringsminister Monica Mæland (H) i ei .
Utgreiinga skal no ut på høyring.
Publisert: 03.10.2017 08:38
Sist oppdatert: 10.02.2021 15:41





