Ålesund formannskap har vedteke å be om ny støyrapport i vindkraftsaka på Haramsøya. Samtidig ber dei om at bygginga blir utsett til den nye støyrapporten er klar.
Det skriv
Her er vedtaket:
- Vi ser at endringane som vist er i tråd med vedtak fra Olje- og energidepartementet.
- 1. Ålesund kommune krev utsett byggestart i påvente av ny støyrapport og at denne skal leggast fam for kommunen og berørte støymottkararfør godkjenning.
2. Ålesund kommune vil i høyringssvar til revidert MTA-plan be om ny støyrapport med konservative parameter, inkludert lokale vêrdata, riktig terrengtype, ruheitsfaktor i terrenget, riktig temperatursnitt og med tillagt sikkerheitsmargin.
3. Ålesund kommune presise-rer at dette viktige rekreasjonsområdet ikkje burde prioriterast for vindindustri.
4. Drikkevasskjelda til fleire private husstandar vil kunne bli utsett for forureining og skade. Dette bør også greiast ut nærmare.
- Vi er bekymra for konsekvensane for naturmangfaldet, særlag når det gjeld fuglebestandane. Vi ber NVE (og etter kvart OED) sikre at dei har god nok kunnskap til å vurdere konsekvensane.
- Vi forventar at utbyggar følgjer vilkår og føresetnadar i vedtak frå både NVE og OED, og ber all økonomisk risiko omkring eventuelle skadar, forureining, havari, rapportering og nedgang i fuglebestand.
- Vi forventar særleg oppfølging for private drikkevasskjelder, samt støymålingar under både anleggs- og driftsperiode.
- Ved eventuell forureining eller havari understrekar vi det som både NVE og utbygger seier; at det er konsesjonær/utbyggar som har heile ansvaret. Kommunen skal ikkje bere noko økonomisk ansvar her, ved til dømes erstatning av drikkevasskjelde.
Det skriv
Her er vedtaket:
- Vi ser at endringane som vist er i tråd med vedtak fra Olje- og energidepartementet.
- 1. Ålesund kommune krev utsett byggestart i påvente av ny støyrapport og at denne skal leggast fam for kommunen og berørte støymottkararfør godkjenning.
2. Ålesund kommune vil i høyringssvar til revidert MTA-plan be om ny støyrapport med konservative parameter, inkludert lokale vêrdata, riktig terrengtype, ruheitsfaktor i terrenget, riktig temperatursnitt og med tillagt sikkerheitsmargin.
3. Ålesund kommune presise-rer at dette viktige rekreasjonsområdet ikkje burde prioriterast for vindindustri.
4. Drikkevasskjelda til fleire private husstandar vil kunne bli utsett for forureining og skade. Dette bør også greiast ut nærmare.
- Vi er bekymra for konsekvensane for naturmangfaldet, særlag når det gjeld fuglebestandane. Vi ber NVE (og etter kvart OED) sikre at dei har god nok kunnskap til å vurdere konsekvensane.
- Vi forventar at utbyggar følgjer vilkår og føresetnadar i vedtak frå både NVE og OED, og ber all økonomisk risiko omkring eventuelle skadar, forureining, havari, rapportering og nedgang i fuglebestand.
- Vi forventar særleg oppfølging for private drikkevasskjelder, samt støymålingar under både anleggs- og driftsperiode.
- Ved eventuell forureining eller havari understrekar vi det som både NVE og utbygger seier; at det er konsesjonær/utbyggar som har heile ansvaret. Kommunen skal ikkje bere noko økonomisk ansvar her, ved til dømes erstatning av drikkevasskjelde.
Publisert: 09.06.2020 15:43
Sist oppdatert: 10.02.2021 15:26





