Roar Slotsvik tar over som ny administrerende direktør for Tafjord Connect AS, og blir dermed ansvarlig for Tafjords fibersatsing.
Selskapet har frem til nå vært ledet av konstituert administrerende direktør Gunnar Hareide.
Hareide fortsetter jobben med å utvikle og lede Tafjord Marked AS, hvor fokuset er på strømsalg til privat- og bedriftskunder, opplyser Tafjord i en pressemelding.
Det blir vist til at Roar Slotsvik har bred erfaring innen innkjøp, prosjektledelse og salgs- og markedsledelse fra flere bransjer, og bringer med seg ulike perspektiv fra både maritim-, utstyrsleverandør- og olje og gassindustrien.
- Jeg er stolt og ydmyk over å få muligheten til å lede de dyktige medarbeiderne i Tafjord Connect. Det de har bygget opp siden den spede starten i 2008, bør alle vi som bor og jobber i denne regionen være stolte over, sier den nye direktøren i pressemeldingen.
Tafjord har vært gjennom en krevende tid det siste året da overgangen til Get har medført større utfordringer og et større press enn først antatt.
- Fokuset fremover blir å skape den gode kundeopplevelsen. Med Telia’s oppkjøp av Get, har vi fått på plass et svært styrket team og vi har stor tro på at Get’s fremtidsrettede løsning er riktig vei å gå, tross innkjøringsproblemene, sier han.
Selskapet har frem til nå vært ledet av konstituert administrerende direktør Gunnar Hareide.
Hareide fortsetter jobben med å utvikle og lede Tafjord Marked AS, hvor fokuset er på strømsalg til privat- og bedriftskunder, opplyser Tafjord i en pressemelding.
Det blir vist til at Roar Slotsvik har bred erfaring innen innkjøp, prosjektledelse og salgs- og markedsledelse fra flere bransjer, og bringer med seg ulike perspektiv fra både maritim-, utstyrsleverandør- og olje og gassindustrien.
- Jeg er stolt og ydmyk over å få muligheten til å lede de dyktige medarbeiderne i Tafjord Connect. Det de har bygget opp siden den spede starten i 2008, bør alle vi som bor og jobber i denne regionen være stolte over, sier den nye direktøren i pressemeldingen.
Tafjord har vært gjennom en krevende tid det siste året da overgangen til Get har medført større utfordringer og et større press enn først antatt.
- Fokuset fremover blir å skape den gode kundeopplevelsen. Med Telia’s oppkjøp av Get, har vi fått på plass et svært styrket team og vi har stor tro på at Get’s fremtidsrettede løsning er riktig vei å gå, tross innkjøringsproblemene, sier han.
Publisert: 19.12.2019 16:08
Sist oppdatert: 10.02.2021 15:31