- Rederiet har gjort en dristig satsing. Sammen med verftet Brødrene Aa har de skapt et unikt skip som gir turistene mulighet til å oppleve de norske fjordene uten støy og eksos, og med minimal belastning på lokalmiljøet og klimaet, sier Bellona-leiar Frederic Hauge i ei pressemelding etter prisutdelinga.
Det er statsekretær Dilek Ayhan i Næringsdepartementet, som delte ut prisen under shippingmessa SMM i Hamburg i dag.
Det er lesarane av magasinet Skipsrevyen som har kåra turistskatamaranen "Vision of the Fjords" til årets skip.
Fartyet er 40 meter lang og 15 meter breitt. Passasjerane kan bevege seg overalt på utsida av seightseeingbåten og innvendig er det panoramautsikt med 400 seter.
- Dette er eit av dei mest spennende fartøya vi har konstruert, både estetetisk og teknologisk, sa Anstein As hos Brødrene Aa då kontrakten var i boks.
Batteria blir lada ved kai, men fartyet er også utstyrt med dieselmotorar som eit tillegg til den elektriske framdrifta.
Det er statsekretær Dilek Ayhan i Næringsdepartementet, som delte ut prisen under shippingmessa SMM i Hamburg i dag.
Det er lesarane av magasinet Skipsrevyen som har kåra turistskatamaranen "Vision of the Fjords" til årets skip.
Karbonfiber
"Vision of The Fjords" vart sett i trafikk på Nærøyfjorden i Sogn i juli i år. Fartyet er bygd i karbonfiber.Fartyet er 40 meter lang og 15 meter breitt. Passasjerane kan bevege seg overalt på utsida av seightseeingbåten og innvendig er det panoramautsikt med 400 seter.
- Dette er eit av dei mest spennende fartøya vi har konstruert, både estetetisk og teknologisk, sa Anstein As hos Brødrene Aa då kontrakten var i boks.
Sakte fart
Medan Brødrene Aa sine båtar er bygde for fart, skal "Vision of The Fjords gli sakte i fjorden, som ein stille og stor utkikksplattform for turistane.Batteria blir lada ved kai, men fartyet er også utstyrt med dieselmotorar som eit tillegg til den elektriske framdrifta.
Publisert: 16.09.2016 12:45
Sist oppdatert: 10.02.2021 14:00