Denne baaten vart seld for 11 millionar kroner
BILLEGSAL: Det tidlegare Olympic-skipet Olympic Poseidon er sels for rekordlave elleve millionar kroner.
Nytt

Denne båten vart seld for 11 millionar kroner

Nordea sette rekordlav salspris då banken selde det tidlegare Olympic-skipet Olympic Poseidon for 1,3 millionar US dollar.

22.02.2017
Kjøpar var det kypriotisk-registrerte selskapet Sevnor, medan skipet skal driftast av Høyland Offshore.
Ifølgje til Norsk Sjøfartsdirektorat fekk Sevnor skøyte på skipet 13. februar.
Salssummen på 1,3 millionar USD tilsvarar elleve millionar kroner med dagens omrekningskurs.

Nordea-sal

Den 19 år gamle ankerhandlaren var ein av tre båtar som Nordea overtok frå Olympic Ship etter at Nordea ikkje ville vere med på heile refinansieringsplanen.
Les her:
Den svært lave salssummen er dårleg nytt for DOF og andre gjeldstyngde skipseigande selskap med tilsvarande offshoretonnasje. Når ein bank dumpar eit skip i marknaden og gir det ei så lav verdifastsetjing, vert det fort problematisk for selskapa å forsvare gjeld i forhold til skipsverdiar.
Dei to andre skipa Nordea overtok frå Olympic Ship var Olympic Hera og Olympic Commander, det første eit ankerhandteringsskip bygd i 2009 og det siste eit fleirbuksskip frå 2012.
Det er nettopp DOF som overtek drifta av desse skipa, men kjøpar er i første omgang eit norsk selskap som ikkje er eigd av DOF. Derimot har DOF, ifølgje ei børsmelding frå selskapet, sikra seg retten til å kjøpe skipa seinare til ein pris tilsvarande gjelda eller rundt 50-60 prosent av opphaveleg byggjekostnad.
Les her:
Salssummen for Olympic Poseidon er derimot berre ein tjuandedel av opphaveleg byggjesum.

Vert standby-båt

Denne båten er 72,3 meter lang og 18 meter brei, og skal ifølgje Maritime.no byggjast om til standby-båt.
Etter overtakinga av Sevnor er båten no omdøypt til Sayan Cloudberry.
Sevnor har kontor i Oslo og ifølgje Maritime.no har selskapet frå før forsyningsskipet Sayan Princess, som opererer i spot-marknaden på britisk sektor, samt eit ankerhandteringsskip under bygging i Tyrkia.
Skrog og overbygg samt 40 containarar med utstyr kjøpte Sevnor frå SPP i Sør Korea, etter at .

Russland-samarbeid

I tillegg eig selskapet to isklassa fiskefartøy som går i rute mellom Murmansk og Yamal.
Ein av eigarane i Sevnor er Gunnar Nordsletten, som er norsk, men busett i Russland.
Maritime.no opplyser at Sevnor har inngått eit strategisk samarbeide med Viking Supply Ships for Russland der Sevnor har ansvaret for marknadsføring samt kommersielle operasjonar.
Det har ikkje lukkast for NETT NO å få kommentar frå Nordea på salssummen av tidlegare Olympic Poseidon.

Publisert: 22.02.2017 14:38

Sist oppdatert: 10.02.2021 14:06