Ferjefri E39 har vorte dyrare
TRANSPORTPLAN: Samferdselsminister Ketil Solvik-Olsen (t.h.) saman med jernbanedirektør i Jernbaneverket Elisabeth Enger, Terje Moe Gustavsen vegdirektør og øvste leiar for Statens vegvesen, administrerande direktør Avinor Flysikring AS Dag Falk-Petersen og kystdirektør i Kystverket Arve Dimmen. 
Nytt

Ferjefri E39 har vorte dyrare

Ferjefri E39 med sju fjordkryssingar kan bli realisert innan tjue år, men det blir «finansielt utfordrande», ifølgje plandokumentet for Nasjonal transportplan 2018– 2029.

29.02.2016
(NPK): Prosjektet har blitt 190 milliardar kroner dyrare sidan den raudgrøne regjeringa sa ja til å byggje ferjefri E39 på 20 år, skriv Bergens Tidende.
Måndag overleverte Jernbaneverket, Kystverket, Statens vegvesen og Avinor grunnlagsdokumentet for Nasjonal transportplan 2018– 2029 til samferdselsminister Ketil Solvik-Olsen (Frp).

Hordfast auka i pris

– Ferjefri E39 med sju fjordkryssingar kan teknisk og planmessig realiserast i løpet av 20 år, men det er finansielt utfordrande med eit førebels kostnadsanslag på 340 milliardar kroner, skriv Jernbaneverket, Kystverket, Statens vegvesen og Avinor om E39-prosjektet.
Mellom anna er Hordfast i kommunane Stord, Tysnes og Os kostnadsrekna til 39 milliardar kroner, medan eit anslag frå i fjor sa 27 milliardar, fortel BT. E39-arbeidet startar med bygging av Rogfast frå Stavanger, heiter det i NTP-forslaget.

Vedtak i 2017

Grunnlagsdokumentet blir no sendt på høyring, med høyringsfrist 1. juli 2016.
– No startar den politiske delen av dette. Vi skal gjere vedtak i Stortinget før sommaren 2017. Forhåpentleg blir det med eit breitt og godt kompromiss, sa samferdselsministeren under pressekonferansen. (©NPK)

Publisert: 29.02.2016 12:57

Sist oppdatert: 10.02.2021 13:53