(NPK): Prosjektet har blitt 190 milliardar kroner dyrare sidan den raudgrøne regjeringa sa ja til å byggje ferjefri E39 på 20 år, skriv Bergens Tidende.
Måndag overleverte Jernbaneverket, Kystverket, Statens vegvesen og Avinor grunnlagsdokumentet for Nasjonal transportplan 2018– 2029 til samferdselsminister Ketil Solvik-Olsen (Frp).
Mellom anna er Hordfast i kommunane Stord, Tysnes og Os kostnadsrekna til 39 milliardar kroner, medan eit anslag frå i fjor sa 27 milliardar, fortel BT. E39-arbeidet startar med bygging av Rogfast frå Stavanger, heiter det i NTP-forslaget.
– No startar den politiske delen av dette. Vi skal gjere vedtak i Stortinget før sommaren 2017. Forhåpentleg blir det med eit breitt og godt kompromiss, sa samferdselsministeren under pressekonferansen. (©NPK)
Måndag overleverte Jernbaneverket, Kystverket, Statens vegvesen og Avinor grunnlagsdokumentet for Nasjonal transportplan 2018– 2029 til samferdselsminister Ketil Solvik-Olsen (Frp).
Hordfast auka i pris
– Ferjefri E39 med sju fjordkryssingar kan teknisk og planmessig realiserast i løpet av 20 år, men det er finansielt utfordrande med eit førebels kostnadsanslag på 340 milliardar kroner, skriv Jernbaneverket, Kystverket, Statens vegvesen og Avinor om E39-prosjektet.Mellom anna er Hordfast i kommunane Stord, Tysnes og Os kostnadsrekna til 39 milliardar kroner, medan eit anslag frå i fjor sa 27 milliardar, fortel BT. E39-arbeidet startar med bygging av Rogfast frå Stavanger, heiter det i NTP-forslaget.
Vedtak i 2017
Grunnlagsdokumentet blir no sendt på høyring, med høyringsfrist 1. juli 2016.– No startar den politiske delen av dette. Vi skal gjere vedtak i Stortinget før sommaren 2017. Forhåpentleg blir det med eit breitt og godt kompromiss, sa samferdselsministeren under pressekonferansen. (©NPK)
Publisert: 29.02.2016 12:57
Sist oppdatert: 10.02.2021 13:53