- Opplevingsbygda nummer 1 på Sunnmøre
Reiselivsbedrifter ruller ut felles marknadsføring.
Seks reiselivsbedrifter i Valldal er snart i mål med eit samarbeidsprosjekt om ein felles merkevare-strategi. I fleire år har dei jobba med å utvikle Fjord-bygda som «The Adventure Valley» og no rullar dei ut resultatet.
- Vi vil profilere Valldal som opplevingsbygda nummer 1 på Sunnmøre, heiter det i ei pressemelding frå nettverket.
Har vekse frå fire til seks bedrifter
Valldal Aktivitetspark gjekk først saman med fire andre
Valldal-bedrifter: Kulå Bowling, Valldal fjordhotell, Meretes Garden og
Valldal Naturopplevingar.
Sidan har sistnemnte gått inn i Uteguiden, som dermed har kome med i prosjektet, i tillegg til Blåtind Boutique Hotel/Petrines.
- Målet er utstrekt samarbeid, profesjonalisering av reiselivsprodukta vi tilbyr her inne, fokus på godt vertskap og at vi er tilgjengeleg heile året rundt, heiter det i meldinga.
Oppmodar fleire til å ta del
No er det lansert nettside og profiler på Instagram og Facebook, og dei
oppmodar fleire bedrifter til å ta i bruk #theadventurevalley, når det
blir lagt ut postar i sosiale media.
- Vi er ikkje ein formell, juridisk organisasjon, men vi har gått saman for lettare å bli synleg både regionalt, nasjonalt og internasjonalt, opplyser bedriftene.
- Økonomisk sett er det også meir gunstig å marknadsføre oss saman enn kvar for oss, heiter det vidare.
Samlingar og arbeidsmøte
Nettverket tok i bruk det engelske uttrykket på det populære
turistområde i 2019, men sidan har pandemi og reiserestriksjonar teke
mykje av fokuset i bransjen.
Bedriftene fortel at dei har fått støtte frå Innovasjon Norge og Næringsfondet i Fjord kommune slik at dei har hatt høve til å leige inn gode konsulentar.
Prosjektet har tatt form gjennom samlingar og arbeidsmøte, og dei har jobba tett saman med prosjektleiar Terese J. Moen på Fjordhagen.
Publisert: 23.01.2023 11:34
Sist oppdatert: 23.01.2023 11:49