Tysdag offentleggjorde Sparebanken Møre utsjånaden på den nye loen til banken. I juni vil kundane møte banken i «ny drakt» både på nettbanken, mobilbanken og på heimesidene deira.
Symbolet representerer djupe fjordar og spisse fjell, samstundes som det illustrerer «M» for Møre. Tidlegare var «sparebank-eika» ein sentral del av logoen, men den er no vekke. Blåfargen er framleis til stades som primærfarge, men logoen er færre element og eit namnetrekk som går frå store til små bokstavar.
Visuelt er den ei forenkling og modernisering av den førre logoen. Kommunikasjonskonseptet bygger på skaparkrafta på Nordvestlandet og reflekterer utviklinga både i banken og samfunnet – samstundes som den er tilpassa digitale flater, ifølgje som er sendt ut i samband med lanseringa.
Les også:
Symbolet representerer djupe fjordar og spisse fjell, samstundes som det illustrerer «M» for Møre. Tidlegare var «sparebank-eika» ein sentral del av logoen, men den er no vekke. Blåfargen er framleis til stades som primærfarge, men logoen er færre element og eit namnetrekk som går frå store til små bokstavar.
Visuelt er den ei forenkling og modernisering av den førre logoen. Kommunikasjonskonseptet bygger på skaparkrafta på Nordvestlandet og reflekterer utviklinga både i banken og samfunnet – samstundes som den er tilpassa digitale flater, ifølgje som er sendt ut i samband med lanseringa.
Les også:
Publisert: 30.04.2019 12:52
Sist oppdatert: 10.02.2021 14:34