(NPK-NTB): Tilbod utan førpris var den vanlegaste feilen under Black Friday-salet i 2019. Forbrukartilsynet har sendt ut 14 brev til aktørar etter salet.
– Utan førpris er det vanskeleg for forbrukarane å finne ut om noko faktisk er eit godt kjøp eller ikkje. Det kan òg vere villeiande – og dermed ulovleg marknadsføring, seier direktør Elisabeth Lier Haugseth i Forbrukartilsynet.
Slik marknadsføring skaper kjøpepress hos forbrukaren og kan føre til at forbrukarar gjer dårlege kjøp, meiner tilsynet.
Dei har gått gjennom Black Friday-tilboda frå 2019 og har sendt ut til saman 14 brev til aktørar.
(©NPK)
– Utan førpris er det vanskeleg for forbrukarane å finne ut om noko faktisk er eit godt kjøp eller ikkje. Det kan òg vere villeiande – og dermed ulovleg marknadsføring, seier direktør Elisabeth Lier Haugseth i Forbrukartilsynet.
Slik marknadsføring skaper kjøpepress hos forbrukaren og kan føre til at forbrukarar gjer dårlege kjøp, meiner tilsynet.
Dei har gått gjennom Black Friday-tilboda frå 2019 og har sendt ut til saman 14 brev til aktørar.
(©NPK)
Publisert: 03.02.2020 13:15
Sist oppdatert: 10.02.2021 15:30





