NPK: Sjølv om halvparten av bilane framleis går på diesel, fremjar avgifter og teknologisk utvikling overgang til elektrisitet og bensin. Sidan 2010 har det vorte 50 gonger fleire elbilar i Noreg.
Den etablerte todelinga av personbilmarknaden, mellom bensin- og dieselbilar, held på å forsvinna på grunn av endra avgiftsprofil og aukande utbreiing av alternative motorteknologiar. Store økonomiske føremonar har på kort tid gjeve særleg stor vekst i mengda elbilar.
I 2010 var det registrert vel 2.000 personbilar med elektrisk motor. I 2016 hadde mengda elbilar auka til knapt 100.000, viser tal frå . Trass i denne enorme veksten utgjer elbilane framleis berre fire prosent av alle personbilar.
Sidan rekkjevidda er ei utfordring for mange elbilar, er det rimeleg at elbilen nyt størst popularitet i byar eller bynære område. Geografisk fordeling av køyretøy refererer til eigarens adresse i det sentrale motorvognregisteret. Adressa vil ikkje alltid samsvara med kvar køyretøyet blir brukt, spesielt der køyretøyet er eigd av leasingselskap. Med dette atterhaldet var 40 prosent av alle elbilar i 2016 lokalisert i dei fem største elbilkommunane: Oslo, Bergen, Bærum, Trondheim og Asker. I dette året budde 25 prosent av befolkninga i dei same kommunane.
Den etablerte todelinga av personbilmarknaden, mellom bensin- og dieselbilar, held på å forsvinna på grunn av endra avgiftsprofil og aukande utbreiing av alternative motorteknologiar. Store økonomiske føremonar har på kort tid gjeve særleg stor vekst i mengda elbilar.
I 2010 var det registrert vel 2.000 personbilar med elektrisk motor. I 2016 hadde mengda elbilar auka til knapt 100.000, viser tal frå . Trass i denne enorme veksten utgjer elbilane framleis berre fire prosent av alle personbilar.
Sidan rekkjevidda er ei utfordring for mange elbilar, er det rimeleg at elbilen nyt størst popularitet i byar eller bynære område. Geografisk fordeling av køyretøy refererer til eigarens adresse i det sentrale motorvognregisteret. Adressa vil ikkje alltid samsvara med kvar køyretøyet blir brukt, spesielt der køyretøyet er eigd av leasingselskap. Med dette atterhaldet var 40 prosent av alle elbilar i 2016 lokalisert i dei fem største elbilkommunane: Oslo, Bergen, Bærum, Trondheim og Asker. I dette året budde 25 prosent av befolkninga i dei same kommunane.
Publisert: 01.08.2017 10:55
Sist oppdatert: 10.02.2021 15:41





