NPK-NTB: Media treng ein krisepakke på 1 milliard kroner for å overleve koronakrisa, meiner Mediebedriftenes Landsforening (MBL).
Dei har bede kulturministeren om tiltakspakken.
600 millionar kroner skal gå til å dekkje bortfallet av annonseinntekter, 100 millionar kroner til ekstra mediestøtte som femnar breiare enn dagens produksjonstilskot, og 300 millionar kroner i mellombels fritak for arbeidsgivaravgifta dei neste fire månadene, meiner MBL.
– Trafikktala og behovet for journalistikk har aldri vore så stort som no, og paradoksalt nok fell dette saman med ein dramatisk nedgang i annonseringa, seier direktør Randi S. Øgrey i MBL.
Dei har bede kulturministeren om tiltakspakken.
600 millionar kroner skal gå til å dekkje bortfallet av annonseinntekter, 100 millionar kroner til ekstra mediestøtte som femnar breiare enn dagens produksjonstilskot, og 300 millionar kroner i mellombels fritak for arbeidsgivaravgifta dei neste fire månadene, meiner MBL.
– Trafikktala og behovet for journalistikk har aldri vore så stort som no, og paradoksalt nok fell dette saman med ein dramatisk nedgang i annonseringa, seier direktør Randi S. Øgrey i MBL.
Publisert: 25.03.2020 10:50
Sist oppdatert: 10.02.2021 15:29





