NPK-NTB: Ruters båttilbod i Indre Oslofjord vil frå 2021 bli drifta av selskapet Boreal Sjø med fem nybygde, elektriske båtar.
– Elektrifiseringa av øybåtane i 2021 vil gjere Oslo til eit utstillingsvindauge for grøn skipsfart og ta oss eitt steg nærare målet om å bli den første utsleppsfrie storbyen i verda, seier samferdselsbyråd Arild Hermstad (MDG) i ei pressemelding.
Han seier all kollektivtransport i hovudstadsregionen skal vere utsleppsfri i 2028. For Nesoddbåtane blir målet nådd allereie i 2020, øybåtane i 2022 og ambisjonen er 2024 for hurtigbåtane.
Frå sommaren 2022 vil alle dei fem nye elektriske båtane vere i drift. Det er første gong Boreal Sjø inngår kontrakt med Ruter, etter anbodskonkurranse med totalt fem tilbydarar.
Øyane i Indre Oslofjord er populære reisemål, og i 2019 var det 867.000 som kom om bord. 2018 var eit rekordår for øybåtane, med 1,2 millionar om bord etter ein varm og solrik sommar.
Ifølgje Hermstad vil det nye tilbodet, som har høgare produksjon, ha omtrent same årlege kostnader som dagens tilbod. Dei nye båtane har alle plass til 350 passasjerar, medan dei gamle berre hadde plass til 236 passasjerar.
I samband med kontraktsoppstart blir det verksemdsoverdraging for dei tilsette, som jobbar for Oslo-ferjene.
– Elektrifiseringa av øybåtane i 2021 vil gjere Oslo til eit utstillingsvindauge for grøn skipsfart og ta oss eitt steg nærare målet om å bli den første utsleppsfrie storbyen i verda, seier samferdselsbyråd Arild Hermstad (MDG) i ei pressemelding.
Han seier all kollektivtransport i hovudstadsregionen skal vere utsleppsfri i 2028. For Nesoddbåtane blir målet nådd allereie i 2020, øybåtane i 2022 og ambisjonen er 2024 for hurtigbåtane.
Frå sommaren 2022 vil alle dei fem nye elektriske båtane vere i drift. Det er første gong Boreal Sjø inngår kontrakt med Ruter, etter anbodskonkurranse med totalt fem tilbydarar.
Øyane i Indre Oslofjord er populære reisemål, og i 2019 var det 867.000 som kom om bord. 2018 var eit rekordår for øybåtane, med 1,2 millionar om bord etter ein varm og solrik sommar.
Ifølgje Hermstad vil det nye tilbodet, som har høgare produksjon, ha omtrent same årlege kostnader som dagens tilbod. Dei nye båtane har alle plass til 350 passasjerar, medan dei gamle berre hadde plass til 236 passasjerar.
I samband med kontraktsoppstart blir det verksemdsoverdraging for dei tilsette, som jobbar for Oslo-ferjene.
Publisert: 15.01.2020 16:53
Sist oppdatert: 10.02.2021 15:31





