Tysdag vedtok eit fleirtal i kommunestyret i Sande at kommunen skal halde fram med ordninga med mindre formuesskatt i to år til, ifølgje NRK Møre og Romsdal.
Eit forslag frå Høgre og Frp blei vedteke med 12 mot 9 stemmer.
Kommunen innførte i 2022 lågare sats på skatten, men kommunedirektøren hadde foreslått å avvikle ordninga på grunn av dårleg kommuneøkonomi.
Publisert: 10.12.2025 12:22
Sist oppdatert: 10.12.2025 12:22





