Ein rapport frå Statens havarikommisjon for transport kjem det fram at risikoen for ulukke i samband med ei brønnluke om bord på brønnbåten Rohav, ikkje var vurdert, skriv .
Ein frå mannskapet døydde i samband med vedlikehaldsarbeid 10. september 2018. Den avdøde skulle skifte ein slange til hydraulikksystemet, eit arbeid som til vanleg blei gjort på verkstad. Då slangen blei losna og trykket sank, lukka brønnluka seg og klemde personen mot karmen, ifølgje .
Både reiarlag, byggeverft og Sjøfartsdirektoratet har sett i verk tiltak for at liknande ulykker ikkje skal skje igjen, skriv avisa. Difor har ikkje havarikommisjonen nokre sikkerheitsråd i saka.
Ein frå mannskapet døydde i samband med vedlikehaldsarbeid 10. september 2018. Den avdøde skulle skifte ein slange til hydraulikksystemet, eit arbeid som til vanleg blei gjort på verkstad. Då slangen blei losna og trykket sank, lukka brønnluka seg og klemde personen mot karmen, ifølgje .
Både reiarlag, byggeverft og Sjøfartsdirektoratet har sett i verk tiltak for at liknande ulykker ikkje skal skje igjen, skriv avisa. Difor har ikkje havarikommisjonen nokre sikkerheitsråd i saka.
Publisert: 26.03.2020 10:08
Sist oppdatert: 10.02.2021 15:29





