Skipet skal byggjast hos Cemre skipsverft i Tyrkia.
- For ABB Marine er det gledeleg at Cemre og Louis Dreyfus Armateurs vel vår Onboard DC Grid løysing med energilagring når dei skal byggje eit nytt servic fartøy for offshore vindpark.
- ABB ser mulegheiter i denne skipstypen og kontrakten vil vere med på å sikre arbeidsplassar i ein elles utfordrande marknad, seier salssjef Pål-Ove Husøy i ABB i Ulsteinvik.
Han opplyser at kontrakten vil føre til aktivitet for både prosjektorganisasjon, produksjon og service hos ABB i Ulsteinvik.
Hybridsystemet gjer at færre generatorar vert køyrde samtidig utan risiko for tryggleiken, samtidig som det medfører lavare vedlikeholdskostnader og betre drivstofføkonomi.
- Skipsindustrien har oppdaga fordelane med energilagring, seier Sindre Sætre, leiar for ABB sin marineverksemd i Norge, i pressemeldinga.
- Med aukande bruk av batteri i maritime operasjonar, og brenselsceller som eit komande alternativ, forventar vi at Onboard DC Grid får ytterlegare fotfeste i marknaden.
Onboard DC Grid vil integrere to sett batteripakkar.
Selskapet opplyser at redusert turtall også vil gi fordelar for mannskapet på servicefartøyet i form av mindre støy og vibrasjon.
Det nye servicefartøyet er designa av Salt Ship Design på Stord. Fartøyet skal etter planen leverast frå Cemre i siste kvartal i 2018.
Skipet vert eigd av Paris-baserte Louis Dreyfus Armateurs, og skal brukast til vedlikehald av turbinar på offshore vindparkar utanfor kysten av Tyskland.
- For ABB Marine er det gledeleg at Cemre og Louis Dreyfus Armateurs vel vår Onboard DC Grid løysing med energilagring når dei skal byggje eit nytt servic fartøy for offshore vindpark.
- ABB ser mulegheiter i denne skipstypen og kontrakten vil vere med på å sikre arbeidsplassar i ein elles utfordrande marknad, seier salssjef Pål-Ove Husøy i ABB i Ulsteinvik.
Han opplyser at kontrakten vil føre til aktivitet for både prosjektorganisasjon, produksjon og service hos ABB i Ulsteinvik.
Betre driftsøkonomi
ABB opplyser i ei pressemelding at Onboard DC Grid-systemet vil gi funksjonell og kosteffektiv integrering av batteria om bord. Som ein integrert del av kraftsystemet, vil styringssystemet sikre sikker og effektiv drift av servicefartøyet.Hybridsystemet gjer at færre generatorar vert køyrde samtidig utan risiko for tryggleiken, samtidig som det medfører lavare vedlikeholdskostnader og betre drivstofføkonomi.
- Skipsindustrien har oppdaga fordelane med energilagring, seier Sindre Sætre, leiar for ABB sin marineverksemd i Norge, i pressemeldinga.
- Med aukande bruk av batteri i maritime operasjonar, og brenselsceller som eit komande alternativ, forventar vi at Onboard DC Grid får ytterlegare fotfeste i marknaden.
Onboard DC Grid vil integrere to sett batteripakkar.
Redusert støy og vibrasjon
ABB opplyser at kraftsystemet vert kontrollert av det integrerte styringssystemet, PEMS, som styrer dei ulike komponentane for å optimalisere sikkerheit og effektivitet, slik at generatorane kan køyrast med variabel hastigheit og lade batteria optimalt.Selskapet opplyser at redusert turtall også vil gi fordelar for mannskapet på servicefartøyet i form av mindre støy og vibrasjon.
Det nye servicefartøyet er designa av Salt Ship Design på Stord. Fartøyet skal etter planen leverast frå Cemre i siste kvartal i 2018.
Skipet vert eigd av Paris-baserte Louis Dreyfus Armateurs, og skal brukast til vedlikehald av turbinar på offshore vindparkar utanfor kysten av Tyskland.
Skipsindustrien har oppdaga fordelane med energilagring
Publisert: 23.08.2017 08:57
Sist oppdatert: 10.02.2021 14:13