Det er det islandske reiarlaget Rammi hf heimehøyrande i Fjallabygd på Island som har bestilt det nye fabrikkskipet.
Inge Bertil Straume, salssjef fiskeri ved Skipsteknisk i Ålesund, opplyser at fabrikktrålaren vert av ST-116 XL-design og skal byggast ved Tersan-verftet i Tyrkia. Her er ei rekkje andre båtar med Skipsteknisk-design under bygging, og dette vert Skipsteknisk sin tiande trålar frå verftet.
Båten skal vere ferdig rundt årsskiftet 2016/2017.
- Då vert dette den største og mest moderne trålaren i islandsk fiskerihistorie, seier Straume.
- Under hoveddekk vil det verte arrangert ei heilt ny fabrikk-løysing for produksjon av mjøl og olje basert på råstoff-tilførselen frå fillet-fabrikken.
- Det er forventa at utbytet til mjøl og olje vil auke i forhold til dagens teknologi, seier Straume.
Skipet vil få ei innreiing for 38 personar der krav til komfort og sikkerheit er blitt vektlagt i stor utstrekning.
- Vidare vil trålaren ha en «Clean» notasjon, noe som tilseier at han vil følgje strenge miljøkrav med tanke på utslepp og forbruk, seier Straume.
- Totalt vil reiar kjøpe varer og tenester frå Norge til i underkant av 110 millionar kroner.
Det islandske reiarlaget har fem båtar frå før. Det er båtane Manaberg, Frodi, Mulaberg, Jon a Hofi og Sigurbjorg, to frysetrålarar, ein ferskfisktrålar og to mindre båtar.
Inge Bertil Straume, salssjef fiskeri ved Skipsteknisk i Ålesund, opplyser at fabrikktrålaren vert av ST-116 XL-design og skal byggast ved Tersan-verftet i Tyrkia. Her er ei rekkje andre båtar med Skipsteknisk-design under bygging, og dette vert Skipsteknisk sin tiande trålar frå verftet.
Båten skal vere ferdig rundt årsskiftet 2016/2017.
- Då vert dette den største og mest moderne trålaren i islandsk fiskerihistorie, seier Straume.
Ny teknologi
Han opplyser at trålaren får ein heilt nyutvikla fillet-fabrikk der ny fillet-teknologi vil verte brukt for første gong om bord i skip.- Under hoveddekk vil det verte arrangert ei heilt ny fabrikk-løysing for produksjon av mjøl og olje basert på råstoff-tilførselen frå fillet-fabrikken.
- Det er forventa at utbytet til mjøl og olje vil auke i forhold til dagens teknologi, seier Straume.
Skipet vil få ei innreiing for 38 personar der krav til komfort og sikkerheit er blitt vektlagt i stor utstrekning.
- Vidare vil trålaren ha en «Clean» notasjon, noe som tilseier at han vil følgje strenge miljøkrav med tanke på utslepp og forbruk, seier Straume.
Norsk utstyr
Han opplyser at norske utstyrs-produsentar vil dominere leverandørlista.- Totalt vil reiar kjøpe varer og tenester frå Norge til i underkant av 110 millionar kroner.
Det islandske reiarlaget har fem båtar frå før. Det er båtane Manaberg, Frodi, Mulaberg, Jon a Hofi og Sigurbjorg, to frysetrålarar, ein ferskfisktrålar og to mindre båtar.
Då vert dette den største og mest moderne trålaren i islandsk fiskerihistorie
Publisert: 06.03.2015 12:13
Sist oppdatert: 10.02.2021 13:42





